جای خالی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در جمع دانشجویان!

“نادر جهان آرای” مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در نشستی که در پی “الزام به برداشتن چادر دانش آموز دختر در آزمون تیزهوشان” با هدف شفاف سازی و پاسخگویی به دانشجویان ترتیب داده شده بود حضور نیافت.

جای خالی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در جمع دانشجویان!

به گزارش ۸دی، در پی الزام به برداشتن چادر دانش آموز دختر در آزمون تیزهوشان که در یکی از مدارس رشت برگزار شد، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی گیلان خواستار شفاف سازی مدیرکل آموزش و پروش استان گیلان شد.

این شورا با ارسال نامه ای از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواست امروز دوشنبه جهت شفاف سازی و پاسخگویی به سؤالات دانشجویان و خبرنگاران در نشستی مشترک شرکت کند.

اما با توجه به دعوت مذکور “نادر جهان آرای” در ابن نشست شرکت نکرد!

 

 

“حمزه تمدن” مدیر مطالبه گری و گفتمان سازی سازمان بسیج دانشجویی گیلان در این رابطه در گفتگو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: امروز ما شرایط را جهت حضور و پاسخگویی “نادر جهان آرای” مدیرکل آموزش و پرورش گیلان فراهم کردیم و برخی خبرگزاری ها نیز هماهنگ شده بودند، اما متأسفانه این مسئول با عدم حضور خود در جلسه، پاسخ به سؤالات دانشجویان را به تاخیر انداختند.

وی با بیان اینکه اطلاعات و مصاحبه خانواده مذکور موجود است و خبر تکذیب این اتفاق، به هیچ وجه واقعیت ندارد، اظهار کرد: ما منتظر عذرخواهی و پاسخگویی مدیرکل آموزش وپرورش گیلان در این خصوص هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه