هشت دی گزارش می دهد:

تدارک انتخاباتی “الیاس حضرتی” در رشت/ میراثی که از مسئولان به ارث بردیم!

“الیاس حضرتی” در آن ۳دوره ای که نماینده مردم رشت بوده امتحانش را پس داده و مشخص شده است که دیگر اعتماد مردم رشت به این گزینه جایز نیست؛ زیرا بار عظیم مشکلات و معضلاتی که سال ها گریبانگیر مردم رشت است میراثی است که از عملکرد نامناسب مسئولان آن به ارث رسیده است.

تدارک انتخاباتی “الیاس حضرتی” در رشت/ میراثی که از مسئولان به ارث بردیم!

به گزارش ۸دی، در حالی که تنها چند ماه تا برگزاری انتخابات مجلس باقی مانده، اصلاح طلبان پایتخت نشین که با عملکرد ضعیف از سوی مردم رانده شده اند و از سویی نمی خواهند صندلی سبز بهارستان را از دست بدهند، قصد دارند با جوسازی های گسترده و استفاده از پیاده نظام خود در شهرستان ها به مجلس راه پیدا کنند.

آخرین اقدامات اتاق فکر اصلاحات بیانگر حضور لیدرهای اصلاح طلب در شهرستان ها است.

این در حالی است که یک منبع آگاه از تدارک انتخاباتی “الیاس حضرتی” که یک “هشترودی” (یکی از شهرهای آذربابجان) است برای کسب آرای مردم رشت در انتخابات مجلس خبر داده است.

جریان اصلاحات و حامیان دولت چند روز اخیر برای  الیاس حضرتی هشترودی  جلسه ای در استانداری گیلان ترتیب داده اند و سعی دارند که با رسانه های تحت اختیار خود وی را به مردم رشت قالب کنند.

با این تفاسیر می توان گفت آن جلسه به اصطلاح “رفع موانع تولید” و اظهارات عجیب حضرتی در خصوص مقاومت و حجاب و ابراز نگرانی اش بیکاری جوانان و کوچک شدن سفره مردم آن هم در روزهای آخر کاری اش در کمیسیون  اقتصادی مجلس دم خروس معروفی است که بیرون زده است.

این نکته هم قابل ذکر است که “الیاس حضرتی” در آن ۳دوره ای که نماینده مردم رشت بوده امتحانش را پس داده و مشخص شده است که دیگر اعتماد مردم رشت به این گزینه جایز نیست؛ زیرا بار عظیم مشکلات و معضلاتی که سال ها گریبانگیر مردم رشت است میراثی است که از عملکرد نامناسب مسئولان آن به ارث رسیده است.

در واقع باید گفت: شما ۱۲سال برای خدمت به مردم این دیار فرصت داشتید آقای حضرتی!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مسعود
به قول امی گیلکان؛ د شاخه فکش د ری
در حاشیه