توقف اجرای راه‌آهن رشت _ انزلی به دلیل مخالفت با اجرای بایوجمی

نماینده مردم بندرانزلی با تأکید بر اینکه محیط‌ زیست در صورت مخالفت دستگاه قضا با اجرای طرح بایوجمی نباید اجرای طرح‌های عمرانی دیگر را در انزلی قفل کند، گفت: مدتی هست که محیط‌ زیست با اجرای راه‌آهن در انزلی مخالف کرده و طرفدار تالاب انزلی شده است.

توقف اجرای راه‌آهن رشت _ انزلی به دلیل مخالفت با اجرای بایوجمی

به گزارش ۸دی، نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح بایوجمی در تالاب بندرانزلی اظهار کرد: خوشبختانه دستگاه قضا مخالفت خود را با اجرای طرح بایوجمی اعلام کرده و امیدواریم این مخالفت تا منجر به نتیجه به قوت خود باقی بماند.

حسن خسته بند با تأکید بر اینکه محیط‌ زیست در صورت مخالفت دستگاه قضا نباید اجرای طرح‌های عمرانی دیگر را در انزلی قفل کند، افزود: مدتی هست که محیط‌ زیست با اجرای راه‌آهن در انزلی مخالف کرده و طرفدار تالاب انزلی شده است.

وی با اشاره به مخالفت محیط‌ زیست با اجرای راه‌آهن رشت انزلی گفت: محیط‌ زیست به دلیل مجموعه تلاش‌ها برای عدم اجرای طرح بایوجمی با اجرای راه‌آهن مخالفت کرده و مانع از اجرای این طرح توسعه‌ای برای مردم و منطقه می‌شود و این مخالفتشان به‌نوعی تلافی کردن محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از شهریورماه سال گذشته در تلاش هستیم تا جلوی اجرای طرح بایوجمی را بگیریم، تصریح کرد: محیط‌زیست اکنون دیده که نمی‌تواند بایوجمی را در تالاب انزلی اجرایی کند تجاوز به حریم تالاب و تخریب محیط‌زیست و در نظر گرفتن مخاطراتی از این قبل را پیش کشیده و اجرای راه‌آهن رشت انزلی را متوقف کرده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه