معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان:

قدرت عمل رسانه در تبیین گام دوم انقلاب برای عموم جامعه/ باید فراتر از جناح های سیاسی عمل کنیم

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: اگر به دنبال پیشرفت جامعه اسلامی هستیم باید فراتر از جناح های سیاسی باشیم.

قدرت عمل رسانه در تبیین گام دوم انقلاب برای عموم جامعه/ باید فراتر از جناح های سیاسی عمل کنیم

به گزارش خبرنگار هشت دی روح الله پور اسماعیلی، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان صبح امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگاران موجب پیوند مردم با نظام هستند اظهار کرد: در استان گیلان رعایت اخلاق رسانه ای و نجابت خبری خبرنگاران قابل تقدیر است.

پور اسماعیلی با بیان اینکه تلاش کردیم به رسانه ها نگاه متفاوت نداشته باشیم اذعان‌ کرد: ملاحظات امنیتی و حفاظتی از وظایف ما است که در انتشار اخبار‌ ما را دچار مشکل می کند.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش رسانه در تبیین و انتشار عملکرد سپاه و بسیج گفت: اگر فعالیت های بسیج و سپاه انعکاس داده نشود مردم از این فعالیت ها آگاه نخواهند شد اما تاکنون شاهد انتشار خوب خدمات سپاه بودیم.

وی تبیین گام دوم انقلاب را رسالت اصلی تمام رسانه ها با هر گرایش و نگاه خواند و افزود: گام دوم انقلاب فراتر از دسته بندی گروه و جناح به عنوان یک چراغ راه و چشم انداز است که میتوان در رابطه با هر بند این بیانیه گفتگو کرد.

پور اسماعیلی با اشاره نقش اصلی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: تغییر سبک‌‌ زندگی توسط دشمن و نقش جوانان در این فضا از تاکیدات گام دوم انقلاب است.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حوزه رسانه در رشد و تبیین گام دوم برای آحاد جامعه بسیار تاثیر گذار است افزود: اگر به دنبال پیشرفت جامعه اسلامی هستیم باید فراتر از جناح های سیاسی باشیم.

وی با بیان اینکه وظیفه بسیج رسانه جذب و هدف گیری و سازماندهی خبرنگاران است گفت: اطلاع رسانی و خبررسانی مربوط به روابط عمومی است و کار بسیج رسانه تقویت و آموزش است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه