اداره کل هواشناسی گیلان:

از عصر فردا رگبار و صاعقه در برخی نقاط گیلان پدیدار می شود

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر ، رگبار و صاعقه در برخی نقاط استان از عصر فردا (شنبه) خبر داد.

از عصر فردا رگبار و صاعقه در برخی نقاط گیلان پدیدار می شود

به گزارش ۸دی مازیار غلامی سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار و هوای به نسبت گرم در منطقه است اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت آینده، آسمانی آفتابی، گاهی با افزایش ابر و وزش باد مورد انتظار است.

وی ادامه داد: بتدریج از عصر فردا تا اواسط هفته آینده با عبور تناوبی جریانات به نسبت ناپایدار، افزایش ابر، وزش باد و در بعضی نقاط رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، افزایش نسبی دما عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، عصر و شب بعضی نقاط رگبار و رعدوبرق پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۳ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان با ۱۳ درجه ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۳۱ درجه و کمینه دمای فردا در مرکز استان را ۲۲ درجه عنوان کرد.

به گفته غلامی، ارتفاع موج دریا طی امروز بین ۱ / ‏‬ ۰ تا ۵ / ‏‬ ۰ متر، دمای آب ۲۹ درجه سلیسوس و شرایط برای شنا مناسب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه