مدیر کل اوقاف گیلان:

اجرای طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت با حضور ۲۰۰ مربی در گیلان

مدیرکل اوقاف گیلان، گفت: طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت با بیش از ۲۰۰مربی قرآنی، فرهنگی، ورزشی، رزمی و حرفه ای عملی شد.

اجرای طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت با حضور ۲۰۰ مربی در گیلان

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام ستار علیزاده مدیر کل اوقاف گیلان در مراسم افتتاحیه استانی طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت با اشاره به رویکرد خوب همه دستگاه های فرهنگی در حوزه برگزاری اوقات فراغت جوانان و نواجوانان در فصل تابستان اظهار کرد: دستگاه ها و نهاد ها همه امکانات را در کنار هم قرار داده و بهترین خدمت را به جامعه ارائه میدهند و امسال نیز با بیش از ۲۰۰مربی قرآنی، فرهنگی، ورزشی، رزمی و حرفه ای این کار عملی شد.

مدیر کل اوقاف گیلان با اشاره به جایگاه و عظمت حضرت معصومه(س) گفت: این عزت و اقتداری که ایران به واسطه انقلابی، اسلامی و ولایی بودنش دارد به برکت وجود امامان در ایران است.

وی در ادامه تصریح کرد: همه ما و نظام‌ و جهان اسلام که امروز در حال انتشار جهانی است مدیون تاریخ سفر تاریخی، انقلابی و ولایی حضرت معصومه(س) و جهاد امام رضا(ع) هستیم.

حجت الاسلام علیزاده بهترین بهره برداری از مقام، عظمت و شخصیت حضرت معصومه(ع) در این برهه از زمان توسط دختران و زنان جامعه اسلامی را احیایی حجاب اسلامی خواند و افزود: الگوی ما اهل بیت است و هیچ کس و هیچ چیز نمیتواند الگویی بهتر باشد.

وی با بیان اینکه ما گیلانی ها حضرت فاطمه اخری را حضرت معصومه ثانی میدانیم اذعان کرد: حضرت فاطمه اخری خواهر امام رضا و برکت ما هستند.

 در ادامه اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان نیز با اشاره به برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای پر کردن اوقات اظهار کرد: برنامه های کانون معطوف به تابستان نیست و در طول سال برای پر کردن اوقاف فراغت کودکان و نوجوانان برنامه ریزی داریم.

ضیایی با بیان اینکه نگاه امروز به این مجموعه حاکم نگاه ولایی است و فرصتی است برای اینکه از این نگاه جامعه هدف کودک و نوجوان را راهبری کنیم گفت: ۳۱ مرکز فرهنگی و هنری در استان گیلان زیر نظر کانون پرورش فکری فعالیت دارند.

وی افزود: فعالیتهایی در مراکز سیار وابسته با کانون پرورش فکری برای برقراری عدالت فرهنگی و اجتماعی در روستاها و مناطق کم برخوردار شهری نیز انجام می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ادامه داد: برنامه های تابستان امسال کانون پرورش فکری با محوریت کتاب و مهارت های زندگی انجام می شود و پویش فصل گرم کتاب امسال نیز مانند سال گذشته در تفرجگاهها و پارکها برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه