علی اصغرلطیفی
سخنی با فرماندار ماسال؛

دغدغه جوانان و خانواده ها کمبودهای معیشتی است نه کنسرت و کنوانسیون های بین المللی

این چه تفکری است که برای حل مشکلات بازار و گلایه های مردمی از نوسان قیمت ها و گرانی هایش ورود نمیکند ، اما حاضر است برای برگزاری کنسرت در مدارس، محل تحصیل و آموزش با جدیت ورود کند ؟

دغدغه جوانان و خانواده ها  کمبودهای معیشتی است نه کنسرت و کنوانسیون های بین المللی

۸دی:  آقای عامر، تلاش برای خلاصه کردن نشاط و شادی دانش آموزان و جوانان ماسال به کنسرت ، لطمه ای بزرگ به فرهنگ و ارزش های اسلامی و تربیتی فرزندان ماسال است.

امروز که ماسال در موارد مختلف اقتصادی و عمرانی، زیر ساخت ها، اشتغال و مسکن جوانان با مشکل روبروست ، درست نیست که برای رفع این کمبودها فرزندان و دانش آموزان را که باید در مدارس تعلیم و تربیت ببینند نسخه های غرب پسند برایشان بپیچانیم و آنها را از فرهنگ و اندیشه های اسلامی دور سازیم .

جناب عامر ، در قسمتی از سخنان خود به طلاق والدین اشاره و علاج آن را کنوانسیون های بین المللی و غربی عنوان کردید ، اگر امروز طلاقی در جامعه وجود دارد، اثر همان سبک و حیات غربیست که در زندگی جوانان ما رسوخ کرده و هویت را از آنها گرفته است ، دغدغه جوانان و خانواده ها کنسرت و کنوانسیون های بین المللی نیست ، بلکه کمبودهای معیشتی و نبود مسکنی است که این روزها در سایه عدم نظارت همکاران شما قیمت ها و اجاره هایش سر به فلک کشیده است.

اگر دغدغه مند هستید به فکر کشاورزان زحمتکش و پینه بسته ماسالی باشید که با مشکلات زیرساختی دچار کم آبی و به طبع آن از کم محصولی و یا بی محصولی رنج می برند .

این چه تفکری است که برای حل مشکلات بازار و گلایه های مردمی از نوسان قیمت ها و گرانی هایش ورود نمیکند ، اما حاضر است برای برگزاری کنسرت در مدارس، محل تحصیل و آموزش با جدیت ورود کند؟

در روزگاری که مردم با مشکلات جدی جامعه دست و پنجه نرم میکنند و تدبیری از مسئولین و همکاران شما نمیبینند ، بهتر است بگذارید مدارس برای خانواده ها بماند و دغدغه ای دیگر بر دغدغه های آنها افزون نشود.

نویسنده: علی اصغرلطیفی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه