فرماندار ماسال مطرح کرد:

تأثیرگذاری طرح تکام در عدم مهاجرت جوانان به شهر

فرماندار ماسال از اجرای طرح تکام در این شهرستان خبر داد و گفت: برای جلوگیری از مهاجرت جوانان از روستا به شهر اجرای طرح تکام تأثیرگذار خواهد بود.

تأثیرگذاری طرح تکام در عدم مهاجرت جوانان به شهر

به گزارش هشت‌دی غلامرضا گیل‌چالانی امروز در جلسه هم‌اندیشی و بررسی، احصاء مشکلات شهرستان ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت میرزا کوچک جنگلی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت جهادی است و مدیریت جهادی را می‌طلبد، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه بسیار ضروری است.

وی در ادامه با اشاره ضرورت پیگیری پروژه تعریض محور کلید بر به ماسال محدوده روستای خودبچر افزود: در این راستا جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، فرماندار، شهردار ماسال و پیمانکار و سایر مسئولین مربوطه در استانداری گیلان برگزار شد.

تأثیرگذاری طرح تکام در عدم مهاجرت جوانان به شهر

فرماندار ماسال به اجرای طرح تکام در شهرستان که در راستای ایجاد زمینه‌های مناسب برای جلوگیری از خروج روستائیان از روستا پیش‌بینی‌شده اشاره و تصریح کرد: برای جلوگیری از مهاجرت جوانان از روستا به شهر این طرح تأثیرگذار خواهد بود.

گیل‌چالانی از موافقت واگذاری زمین برای نصب دکل اسبه ریسه خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین مجوز محل نگهداری سگ‌های بی‌پناه صادر شده و مستلزم این است شهرداری‌ها در این زمینه برای برنامه‌ریزی و اجرای طرح نشست داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه