نکاتی پیرامونی اظهارات فرماندار ماسال؛

نماینده دولت چگونه حاشیه ها را تبدیل به متن می کند!

فرماندار ماسال از عدم شاد بودن فضا برای مردم و نوجوانان و جوانان انتقاد کرده است، محمدجواد عامر می گوید ما باید برای کنسرت مردم برنامه ریزی داشته باشیم! گویی این حاشیه برای بالاترین مقام دولت در این شهرستان مهم تر از متن شده است.

نماینده دولت چگونه حاشیه ها را تبدیل به متن می کند!

به گزارش ۸دی، هفته گذشته پخش کلیپ های متعدد از پخش آهنگ مبتذل و غیرفرهنگی خواننده آن ور آبی در مدارس به قدری همه گیر شد که در تمام محافل خانوادگی مردم نیز درباره این ماجرای اسف بار در مدارس بحث شد.

در همین هفته قبل و در دیدار با معلمان بود که رهبر معظم انقلاب در نکوهش اجرای سند ۲۰۳۰ فرمودند: لُب کلام سند ۲۰۳۰، تربیت سرباز برای انگلیس و آمریکاست.  غربی‌ها انتظار دارند معلمانِ متدین ما که علاقه‌مند به آینده کشور هستند، در کلاس درس خود برای آنها سرباز تربیت کنند، تا دانش‌آموز ما سرباز و رعیت همان وحشی‌های کروات‌زده‌ی ظاهرسازی شود که به راحتی آدم می‌کشند و به آدمکش‌ها کمک می‌کنند.

مردم می گویند مدارس با اجرای سند ۲۰۳۰، دانش آموزان ما را به کدام سمت هدایت می کنند؟ دانش آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان از سوی مسئولان مدارس در معرض یک آهنگ مبتدل قرار گرفتند و رقصیدند. این موضوع خود در بلوغ زودرس دانش آموزان اثرگذار خواهد بود و دانش آموزی که دچار بلوغ زودرس شود چگونه می تواند تحصیل کند؟ تمام ذهن او مشغول مسائل جنسی و … خواهد شد. البته در این وانفسا وزیر آموزش و پرورش کلیپ های پخش شده را جعلی و صداگذاری شده دانست!

درست در زمانی که همه در نقد این ماجرا لب به سخن گشوده اند فرماندار ماسال از عدم شاد بودن فضا برای مردم و نوجوانان و جوانان انتقاد کرده است. محمدجواد عامر می گوید ما باید برای کنسرت مردم برنامه ریزی داشته باشیم!

این اظهارات فرماندار شهرستان ماسال درست در زمانی که بحث کلیپ های ساسی مانکن در شبکه های اجتماعی در حال توزیع است جالب به نظر نمی رسد.

چه کسی مانع برگزاری کنسرت در شهرستان ماسال است؟ تاکنون از برگزاری چند کنسرت در این شهرستان جلوگیری شده است؟ آقای فرماندار! به قول حافظ خوش سخن، هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد!

آقای فرماندار! آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تخصصی برای شاد کردن فضا برای جوانان و نوجوانان برنامه هایی دارد و لازم است قبل از اظهار نظر درباره هر چیزی درباره آن مطالعه کافی داشته باشید.

امروز که دانش آموزان ما با رغبت و شادی و نه با بی میلی به مدارس می روند شعار مدارس ما این است که محیط  شادابی در مدارس مطابق با فرهنگ غنی اسلامی ایجاد شود.

اکنون شما را چه می شود که در اوج مصائب مردم در حوزه اقتصاد، معیشت، سیاست و … بحث از کنسرت می کنید؟

ایشان می گویند اگر مانعی بر سر راه برگزاری کنسرت وجود دارد به من بگویید تا این مانع را بردارم! آقای فرماندار! امروز موانعی بر سر راه اشتغال و تولید در شهرستان وجود دارد. لطفا این موانع را بردارید! امروز مردم از دستگاه های زیرمجموعه ی شما نالان هستند.

همین چند روز قبل، یکی از اهالی از پیشنهاد رشوه از سوی یکی از نهادهای زیرمجموعه ی شما برای دریافت تسهیلات بوم گردی سخن گفت لطفا کمی در این باره سخن بگویید و در صحت و سقم آن اظهار نظر کنید.

آقای عامر! لطفا ابهاماتی که درباره لاستیک های مفقود شده ی بخشداری شاندرمن و بردن تجهیزات خانه ی سازمانی بخشداری و گم شدن اعتبارات دهیاری ها در دخل و خرج های فرمانداری ها و بخشداری ها وجود دارد را شفاف سازی کاری کنید.

آقای مهندس! هنوز بخش قابل توجهی از اراضی کشاورزی شهرستان به زیر کشت نرفته اند. لطفا موانع عدم کشت این مزارع را نیز بردارید!

و در پایان! آقای فرماندار! تو واجب را به جا آور و رها کن مستحب‌ها را!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
این بنده دولت فکرشم نمیکرد یه روزی فرماندار بشه و درگیر نظام مهندسی بود و خوش رو هم خیلی مقید به نظارت و عملکرد میدونست اما الان که فهمیده یه من ماست چقدر کرده دارد دیگه داره میزنه به فاز ندانستن
در حاشیه