کشف بیش از ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در آستانه اشرفیه

– فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از کشف ۶ هزار و ۶۲۸ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در آستانه اشرفیه

به گزارش ۸دی، سرهنگ عیسی روشن قلب در گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در شهرستان آستانه اشرفیه اقدام به نگهداری و فروش مواد محترقه غیر‌مجاز می‌کنند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و محل دپو مواد محترقه را در ۳ منزل و یک مغازه شناسایی کردند.
وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی ماموران انتظامی به محل‌های دپو مواد محترقه اعزام شدند بیان داشت: در ۴ عملیات انجام شده ۶ هزار و ۶۲۸ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک کشف شد.
سرهنگ روشن قلب اظهار داشت: در این راستا ۴ متهم ۲۳، ۲۶، ۳۳ و ۴۰ ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند و کارشناسان ارزش مواد محترقه کشف شده را ۶۵ میلیون ریال اعلام کردند.
روشن قلب در ادامه از شهروندان خواست برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال بر رفتار فرزندان خود نظارت کامل داشته باشند و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعاتی در زمینه مواد محترقه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.
فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه در پایان گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست اما با افرادی که بخواهند امنیت و شادی مردم را مختل کنند برخورد جدی و در چهارچوب قانون خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه