عاملان ناهنجاری در گلسار رشت دستگیر شدند

چهار نفر از عاملان ناهنجاری و حرکات نامتعارف در منطقه گلسار رشت که تصاویر این اقدام آنها در فضای مجازی منتشر شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

عاملان ناهنجاری در گلسار رشت دستگیر شدند

به گزارش هشت‌دی به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان در پی انتشار تصاویری از ۴ دختر که با وضعیت نابهنجار در منطقه گلسار شهر رشت اقدام به حرکات نامتعارف، ناهنجاری اجتماعی و عدم رعایت شئون اسلامی کرده بودند و تصاویر این اقدام آن‌ها در فضای مجازی با مضمون کشف حجاب سازمان‌یافته منتشرشده بود، پیگیری موضوع را در دستور کار قرارداد.

بر پایه این گزارش با اقدامات پلیسی و فنی صورت گرفته در کمتر از ۴۸ ساعت متهمان این پرونده شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

این گزارش می‌افزاید: عاملان ناهنجاری با ابراز ندامت و پشیمانی از اقدامات خود عنوان کردند که ماجرای کشف حجاب سازمان‌یافته از اساس کذب است و قصد شرکت در یک مراسم جشن تولد را داشته که در زمان ثبت تصاویر از خود در خیابان، فردی ناشناس از داخل منزلش اقدام به فیلمبرداری از حرکات آن‌ها و انتشار آن در فضای مجازی کرده است.

بر این اساس، افراد دستگیرشده که نوجوان هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و اقدامات لازم برای دستگیری عامل انتشار تصاویر در حال انجام است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه