رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان خبر داد:

بازدید از ۳۰۹ واحد صنفی ضایعاتی در گیلان

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از بازدید مأموران این اداره از ۳۰۹ واحد صنفی در این استان خبر داد و گفت: در این راستا ضمن اخذ تعهد از ۷۴ واحد صنفی، برای ۲۹ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۲۴ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

بازدید از ۳۰۹ واحد صنفی ضایعاتی در گیلان

به گزارش هشت‌دی علی حیدرخواه امروز در ابتدای جلسه شورای فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود، اظهار کرد: این امر باعث ارتقا مؤلفه‌های امنیت در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان قرار گرفت ادامه داد: این طرح در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت اصناف ضایعاتی انجام گرفت.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان از ۳۰۹ واحد صنفی ضایعاتی بازدید کردند، افزود: ۲۶۵ واحد صنفی در این بازدیدها از مأموران این اداره تذکر دریافت کردند.

حیدر خواه افزود: در این راستا ضمن اخذ تعهد از ۷۴ واحد صنفی، برای ۲۹ واحد صنفی اخطار پلمب صادر شد گفت: ۲۴ واحد صنفی متخلف نیز پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

 وی با تأکید بر اینکه هرگونه خریدوفروش اموال دست‌دوم بدون هماهنگی با مالک آن جرم است، ادامه داد: مدیران واحدهای صنفی ضایعاتی نیز باید تمامی ورودی و خروجی اموال را در دفاتر مربوطه ثبت کنند.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه