سردار رادان در رشت:

هدف ما خانه‌دار کردن همه پرسنل نیروی انتظامی است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی یک‌هزار و ۱۷۰ واحد مسکونی کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی در رشت گفت:هدف ما خانه‌دار کردن همه پرسنل نیروی انتظامی است.

هدف ما خانه‌دار کردن همه پرسنل نیروی انتظامی است

به گزارش هشت‌دی؛احمدرضا رادان در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی یک‌هزار و ۱۷۰ واحد مسکونی کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی گیلان در رشت اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی پرسنل نیروهای انتظامی همانند سایر اقشار مردم، تهیه و تامین مسکن است.

وی تامین و تهیه مسکن را بالاترین دغدغه اقشار مختلف مردم دانست و افزود: افرادی که فاقد مسکن هستند، متاسفانه بیشتر درآمد خود را صرف تامین و تهیه مسکن می‌کنند که این امر در معیشت آنان نیز تاثیرگذار است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه همکاران ما در امنیت و آرامش جامعه فعالیت می‌کنند و دغدغه زیادی نیز در برقراری امنیت در سطح جامعه دارند، ما باید تلاش کنیم تا این قشر زحمتکش دغدغه‌ای در تامین مسکن نداشته باشند تا با روحیه بالاتر وظایف خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تلاش‌هایی که برای خانه‌دار شدن پرسنل و کارکنان نیروهای انتظامی انجام می‌شود،سهم بخش مسکن در سبد هزینه زندگی همکاران کاهش یابد و بتوانیم با مسکن ملکی و طرحهای نهضت ملی مسکن، بخش مهمی از دغدغه همکاران خود را برطرف کنیم.

سردار رادان با اشاره به اهمیت شغل و کار پرسنل نیروهای انتظامی بیان کرد: همکاران ما با جان خود امنیت را برقرار می‌کنند و آنان بیشترین دغدغه را دارند که امنیت به طور کامل در کشور ایجاد شود و ما هم باید تلاش کنیم تا آنان دغدغه معیشت و مسکن نداشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه