تور رایگان «لاهیجان گردی» همزمان با سفر رییس جمهور به گیلان!

همزمان با سفر رییس جمهور به گیلان و سخنرانی در ورزشگاه تختی لاهیجان پیام هایی با عناوین روابط عمومی شهرداری ها و دهیاری ها در شبکه های اجتماعی در حال انتشار و دست به دست شدن است تا عموم مردم را از سراسر استان ترغیب کنند برای حضور در ورزشگاه لاهیجان از سرویس ایاب و ذهاب رایگان بهره مند شوند.

تور رایگان «لاهیجان گردی» همزمان با سفر رییس جمهور به گیلان!

به گزارش ۸دی، همزمان با سفر رییس جمهور به گیلان و سخنرانی وی در ورزشگاه تختی لاهیجان پیام هایی با عناوین روابط عمومی شهرداری ها و دهیاری ها در شبکه های اجتماعی در حال انتشار و دست به دست شدن است تا عموم مردم را از سراسر استان ترغیب کنند برای حضور در ورزشگاه لاهیجان از سرویس ایاب و ذهاب رایگان بهره مند شوند.

در این پیام ها آمده است که مردم برای حضور در ورزشگاه لاهیجان از اتوبوس هایی که به رایگان برایشان در نظر گرفته شده است استفاده کنند این در حالی است که استاندار گیلان اخیرا بخشنامه تشریفات زدایی در سفرها و امور اداری را به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی سراسر استان ابلاغ کرده بود.

به نظر می آید جدای از نصب بنرها و پارچه نوشته ها هزینه قابل توجهی برای ساماندهی اتوبوس هایی که تور رایگان «لاهیجان گردی» را همزمان با سفر رییس جمهور راه انداخته اند در نظر گرفته شده است.

 

قابل ذکر است همواره در سفر رییس جمهوری به استان گیلان ورزشگاه عضدی رشت با ظرفیت ۱۲هزار نفری به عنوان محل سخنرانی انتخاب می شد اما در سفر پیش رو ورزشگاه تختی لاهیجان با مقیاسی بسیار کوچک تر، رییس دولت تدبیر و امید است.

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه