در گفتگو با مدیران کل گیلان مطرح شد:

بهره مندی شهرها و روستاهای گیلان از گاز/ گیلان؛ قطب پیوند کلیه و کبد در ایران/ بازگشت ۳۰۰واحد تولیدی به چرخه کار و تولید

به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با ۱۰ مدیرکل و مدیران اجرای استان گیلان به بررسی دستاوردهای انقلاب پرداخته ایم.

بهره مندی شهرها و روستاهای گیلان از گاز/ گیلان؛ قطب پیوند کلیه و کبد در ایران/ بازگشت ۳۰۰واحد تولیدی به چرخه کار و تولید

به گزارش ۸دی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور حماسی مردم در سراسر استان گیلان برگزار شد. مردم ولایتمدار رشت همراه با مدیران و مسئولان استان با حضور پرشور چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن گرفتند.

خبرنگار ۸دی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با ۱۱ مدیرکل و مدیران اجرای استان گیلان به بررسی دستاوردهای انقلاب پرداخته است، متن این گفتگو ها در ادامه می آید:

 

 

 

 

مدیر عامل شرکت گاز گیلان:

بهره مندی شهرها و روستاهای گیلان از گاز از دستاوردهای مهم کشور بعد از انقلاب است

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز گیلان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ۸دی با اشاره به عملکرد شرکت گاز در استان با تاکید بر اینکه گاز در گیلان به این شکل که در تمامی شهرها و بخش عظیمی از روستاها باشد تماما بعد از انقلاب بوده، اظهارکرد: در قبل از انقلاب فقط خط انتقال اول سراسری از پالایشگاه بیدبلند خوزستان برای انتقال به اتحاد شوروی سابق کشیده شده بود که از لوشان به آستارا می رسید.

وی با اشاره به قطع صادرات گاز به شوروی و تصمیم دولت و حمایت مجلس بر بهره مندی تمامی شهروندان و روستاییان از گاز گفت: اکنون با افتخار می گویم تمامی شهر ها به غیر از ماسوله به دلیل بافت تاریخی آن صاحب این نعمت خدایی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از دارا بودن گاز در بیش از ۹۴ درصد روستایی با جمعیت حدود ۱۹۶۴ روستا خبر داد و افزود: سه نیروگاه جهت تأمین مصرف کننده عمده شامل می شود.

وی با اشاره به برخی مراجعات مردمی در راستای اعتراض به تعرفه گاز، تصریح کرد: ما مجری قانون هستیم و طبق مصوبه ابلاغی مجلس عمل می کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان در پایان ضمن توصیه استفاده بهینه و ایمن از گاز‌ ادامه داد: در سال ۹۶ و ۹۷ تاکنون مرگ خاموش نداشتیم که باعث افتخار و فرهنگ بالای مردم ما است.

 

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان:

قبل از انقلاب هیچ روستایی سامانه آب شرب را به معنای کنونی نداشت/ شاخص بهره مندی گیلان ۳/۶ درصد بالاتر از کشور است

محبعلی رنج ور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی از سال ۷۷ تشکیل و خدمات در حوزه آب شرب روستایی به نوعی بعد از انقلاب شروع شد، اظهار کرد: ابتدا در زمان جهاد و پس از آن خدمات در آب و فاضلاب تداوم پیدا کرد.

وی عملکرد آب و فاضلاب را به دو قسمت ۲۰ساله جهاد و ۲۰ساله شرکت آب و فاضلاب تقسیم کرد و گفت: قبل از انقلاب هیچ روستایی سامانه آب شرب را به معنای کنونی نداشت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان ۱۷۹۰روستا از مجموع ۲۰۶۰ روستا را بهره مند از نعمت آب خواند و افزود: شاخص بهره مندی ۷۶/۶ درصد در استان و ۳/۶ درصد بالاتر از کشور است.

وی از ۲۹۰هزار مشترک تحت پوشش، ۲۲هزار کیلومتر شبکه و خط انتقال و ۱۶۲هزار متر مکعب مخزن ساخته شده خبر داد و بیان کرد: ۵۰۰ حلقه و دهنه چاه و چشمه نیز با مجموع اعتبار ۸۲۰ میلیارد تومان بهسازی شده است.

رنج ور با بیان اینکه تعداد روستاهای فاقد آب بر اساس برنامه ریزی در کشور از محل اعتبارات صندوق توسعه نیز در همین راه از آب بهره مند می شوند ابراز کرد: امیدوارم تا پایان سال ۱۴۰۰ این روستاها از آب برخوردار شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در پایان با توجه به اهمیت مقوله آب به عنوان کالای استراتژیک و نعمت بی بدیل خدا که امکان جایگزینی برای آن نیست گفت: محدودیت زیادی به جهت خشک و نیمه خشک بودن آب و هوای کشور در رابطه با آب داریم پس در مصرف آن بهینه و کوشا باشیم تا آن را به آیندگان تقدیم کنیم.

 

 

 

معاونت اداره ورزش و جوانان گیلان:

در بسیاری از رشته های ورزشی در دنیا حرفی برای گفتن داریم/ ورزش جزئی از سبد خانوار شده است

ابوالفضل صادقی، معاونت اداره ورزش و جوانان گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به پیشرفت های ورزشی در این برهه زمانی اظهار کرد: در دوره قبل یک ورزش خاص مثل کشتی و به صورت محدود وزنه برداری وجود داشت اما پس از انقلاب در رشته هایی مثل قایقرانی و اتومبیلرانی فعالیت های ویژه داشتیم.

معاونت اداره ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه اکنون در بسیاری از رشته های دنیا حرفی برای گفتن داریم بیان کرد: در تکواندو جز ۳ رشته برتر دنیا هستیم و در وزنه برداری، کشتی و شمشیر بازی نیز مدال جهانی داریم.

صادقی با اشاره به اینکه در گذشته تیم والیبال ما جز ۱۰ تیم آسیا هم نبود اما اکنون جز ۱۰ تیم برتر دنیا هستیم گفت: در فوتبال به راحتی به جام جهانی می رسیم و اصلا قابل قیاس با گذشته نیست.

وی با تاکید بر ارتقای فرهنگ خانواده ها و قرار گرفتن ورزش به عنوان جزئی از اولویت والدین بیان‌کرد: پدران و مادران با استقبال فرزندان را استعداد یابی می کنند و در حقیقت ورزش جزئی از سبد خانوار شده است.

معاونت اداره ورزش و جوانان گیلان در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در پیاده راه فرهنگی شهر رشت گفت: واقعا نیاز داشتیم تا خدمت رسانی های خود را به مردم نشان دهیم و اعلام آمادگی کنیم.

 

 

مدیرکل فرودگاه گیلان:

گیلان دارای رتبه ۱۱ از نظر آمار پروازی در بین فرودگاه های کشور است

غلامرضا کریم‌آقایی، مدیر کل فرودگاه گیلان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ۸دی در خصوص دستاوردهای ۴۰ساله در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی در گیلان توسعه عوامل پروازی را نام برد و اظهار کرد: مسیرهای دور برد و استراتژیک در استان گیلان برقرار شده و اکنون هواپیماهای پهن پیکر می توانند تردد داشته باشند.

مدیر گل فرودگاه گیلان از پیشرفت در زمینه ساخت و ساز و محوطه سازی بیش از ۱۰۰هزار متر مربع و ترمینال پروازهای داخلی با بیش از ۶۰۰۰ هزار متر مربع خبر داد و افزود: ساختمان اداری و عملیاتی در برج مراقبت پرواز نیز مجهز به سیستم های دقیق پروازی است.

کریم آقایی با بیان اینکه در طی ۴۰ سال سیستم های کمک ناوبری دقیق در فرودگاه استان گیلان نصب و عملیاتی شده که برای ایمنی بسیار مفید است گفت: گیلان دارای رتبه ۱۱ از نظر آمار پروازی در بین فرودگاه های کشور است.

وی در پایان افزود: ان شالله که خداوند کمک کند تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) بسپاریم.

 

 

مدیر کل کمیته امداد گیلان خبر داد:

ایجاد اشتغال برای قریب به ۶۰هزار مددجو در گیلان/ مردم جشن نیکوکاری را فراموش نکنند

عباس اهرابی، مدیر کل کمیته امداد گیلان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ۸دی با اشاره به ایجاد اشتغال برای حدود ۶۰هزار نفر بالغ بر ۴۴۰میلیارد تومان، اظهار کرد: ۳۰۰هزار مورد بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان وام موردی و ساخت ۷۰هزار واحد خانه در بحث عمران نیز انجام شده است.

مدیر کل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه مبحث توانمندی در دستور عمل اصلی ما است و آن را بر اصول اصلی کار خود گذاشته ایم گفت: بسیار مسروریم که به این شکل در کنار مردم هستیم.

وی مراجعات مردمی را اغلب در مسائل معیشتی و بیماری خانواده ها خواند و افزود: چند تن نیز جهت تشکر نزد ما آمدند که این برای ما بسیار با ارزش است.

اهرابی با بیان اینکه انتظار دارم با توجه به نزدیکی در روزهای پایانی سال، جشن نیکوکاری را فراموش نکنید، بیان کرد: از مردم فهیم استان میخواهم
که در این حماسه بزرگ ما را همراهی کنند.

 

 

 

مدیرکل سازمان ثبت احوال گیلان:

طرح اصلاح سیستم ثبت احوال در دستور کار خود قرار داد/ ۸۴درصد مردم گیلان کارت ملی هوشمند دارند

قاسم روحانی فر مدیرکل سازمان ثبت احوال گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه سازمان ثبت احوال از ابتدای انقلاب اسلامی طرح اصلاح سیستم ثبت احوال در دستور کار خود قرار داد، اظهار کرد: روند پیشرفت سازمان در طی انقلاب تعویض شناسنامه نمونه قدیم، آرشیو اسناد، ابلاغ شماره ملی، صدور کارت ملی و سپس اعطای کارت هوشمند ملی بود.

مدیر کل ثبت احوال گیلان با بیان اینکه تاکنون ۸۴درصد مردم گیلان کارت ملی هوشمند دارند بیان کرد: امیدواریم که تا پایان سال جاری ۱۶درصد باقی نیز اقدام کنند.

روحانی فر با اشاره به وجود ۱۰ اداره در سطح استان در قبل از انقلاب و تبدیل آن به ۲۵ اداره تاکنون گفت: در این زمینه نیز در کنار سایر موارد بعد از انقلاب اسلامی با پیشرفت خوبی روبه رو شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر کارت ملی صادر و ارسال می شود یا خیر بیان کرد: بله کارت ملی هوشمند صادر می شود ولی کارت خام را چاپخانه دولتی تهران برای ثبت احوال ارسال می کند و این تاخیرات از چاپخانه است و در حال حاضر چاپخانه قول داده که تا پایان بهمن ماه کارت های نیاز ثبت احوال را صادر کند.

مدیر کل ثبت احوال گیلان در پایان افزود: کارت اولیه برای کسانی که کارت ملی آنها مفقود شده یا اولین کارت آنها است زودتر صادر می شود.

 

 

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

قبل از انقلاب فقط یک شهرک صنعتی در گیلان وجود داشت/ بازگشت ۳۰۰واحد تولیدی به چرخه کار و تولید 

احمدعلی شهیدی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ۸دی با عرض تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی گیلان بعد از انقلاب در سال ۷۳ با هدف نظم بهتر برای استقرار صنایع، متمرکز کردن آنها، خدمات رسانی بهتر و جلوگیری از آلودگی محیط زیست تاسیس شده است اظهار کرد: قبل از انقلاب فقط یک شهرک صنعتی در گیلان وجود داشت لیکن در حال حاضر ۳۳ شهرک در حال بهره برداری در کل استان وجود دارد که در تمام شهرستان ها نیز پراکندگی دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با اشاره به بیش از هزار و ۶۰۰قرارداد در نواحی صنعتی که اکثر آن ها به بهره برداری رسیده اند بیان کرد: اکثر آنها به بهره برداری رسیده و بیش از ۱۴هزار نفر اشتغال دارند.

شهیدی با بیان اینکه به دلیل حفظ محیط زیست ۹ تصفیه خانه در حال بهره برداری است افزود: ۵ تصفیه دیگر نیز در حال ساخت و ساز است همچنین امید داریم به مرور زمان تمام نواحی از سیستم تصفیه فاضلاب برخوردار شوند.

وی با اشاره به خدمات نرم افزاری ارائه دهنده شرکت شهرک های صنعتی گفت: این نرم افزار شامل آموزش به صورت رایگان واحد های صنعتی در بخش کارگری، کارشناسی و مدیریتی به درخواست و نیاز سنجی شرکت ها دایر شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی از حمایت شرکت شهرک صنعتی در نمایشگاه تا سقف ۳۰میلیون ریال جهت کمک به بازاریابی خبر داد و ادامه داد: در دهه فجر امسال ۱۸ طرح در ۱۲ ناحیه و شهرک صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۳ میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر را در پیش داریم.

شهیدی همچنین از احداث دو طرح خدمات زیر بنایی با سرمایه گذاری شرکت شهرک های صنعتی توسط شرکت برق منطقه ای و توزیع آن خبر داد و گفت: این دو طرح با سرمایه گذاری یکی حدود ۱۵ میلیارد تومان و دیگری ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی تعداد شرکت های مشغول به کار را حدودا بالای ۷۵ شرکت دانست و اذان کرد: تلاش میشود که چه شرکت هایی که تعطیل شدند و چه آنهایی که الان مشغول به کار هستند شناسایی و کمک شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی در ادامه تصریح کرد: این کمک توسط نهاد های ذیربط یا بانک ها جهت اعطای وام و یا حتی سازمان خصوصی انجام می شود.

شهیدی با اعلام خبر خوبی مبنی بر بازگشت دوباره ۳۰۰واحد تولیدی به چرخه کار و تولید از سال ۹۲تاکنون افزود: در مبحث پوشاک که از چین جنس وارد می کردیم، اکنون تولیدات پوشاک ما قابل مقایسه با پوشاک چین است.

وی با اشاره به بحث تولید اشتغال که دغدغه رهبر انقلاب نیز هست و سه سال پی در پی سال را به این موضوع نام نهادند بیان کرد: دولت هم این دغدغه را دارد اما کار یک شرکت نیست و با توجه به حساسیت های الان باید از تولید و صنعت حمایت کنیم تا به این نظام کمک کنند و همپا باشند.

 

 

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

گیلان؛ قطب پیوند کلیه و کبد در ایران/ صدور مجوز ایجاد مگاهاسپیتال در رشت/ افزایش سن امید به زندگی در گیلان به ۷۴

به گزارش خبرنگار هشت دی، علی داوودی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ما در حوزه سلامت اوایل انقلاب با پزشکان خارجی روبه رو بودیم اظهار کرد: اکنون بیش از ۶۰۰۰ نفر دانشجو در رشته دکترا پزشکی پزشکی عمومی دندانپزشکی و داروسازی داریم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه های داروسازی و دندانپزشکی که از سال ۶۴ افتتاح شد باعث قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تیپ یک دانشگاه های کشور شد افزود: در حوزه بهداشت و توسعه خانه های بهداشت اکنون دارای ۶۰هزار خانه بهداشت در دورترین نقاط استان هستیم.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیش از ۵۴۰ مرکز جامعه سلامت شهری و روستایی در حاشیه شهر ها خبر داد و بیان کرد: اکنون ۳۲ بیمارستان داریم که وقتی با اول انقلاب مقایسه می کنیم می بینیم بسیار پیشرفت کرده ایم زیرا اکنون دارای مجوز ایجاد مگاهاسپیتال یا بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در رشت هستیم و در چند سال آینده بیمارستان هزار تختخوابی خوبی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به توسعه فناوری های نوین و توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت و نیز مرکز فناوری های پیشرفته در دانشگاه ها گفت: بیش از ۲۳ رشته تخصص و فوق تخصصی در دانشگاه علوم‌پزشکی برای تربیت نیروهای متخصص وجود دارد.

داوودی از افزایش شاخص امید به زندگی استان گیلان از ۵۲ سال به ۷۴ سال خبر داد و اذعان کرد: به یمن برکات جمهوری اسلامی کارهای خوبی در حال انجام است و ما امیدواریم این خدمات برای مردم مبارک باشد.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ما قطب پیوند کلیه و کبد در شمال ایران هستیم ادامه داد: دهمین گزینه پیوند کبد سال گذشته انجام شده و فرد سالم است و در حال حاضر سیاست دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان در حال تلاش برای انجام پیوند مغز استخوان و پانکراس است.

وی در پایان افزود. طرح تحول سلامت نیز که هدیه رهبر انقلاب بود و در دولت تدبیر وامید به فعیلت رسید و این تمام خدماتی است که به مردم داده شده است.

عبدالله پاکاری، مدیر کل بنیاد شهید گیلان در گفتگو اختصاصی با ۸دی چله انقلاب را مایه افتخار و سربلندی دانست و اظهار کرد: رسالت اصلی بنیاد شهید به عنوان یک دستگاه و نهاد فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و حفظ ارزش های انقلاب و امانت شهدای عزیز است.

مدیر کل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه در این حوزه یکی از مهم ترین فعالیت ها رسیدگی به وضعیت معیشت جانبازان و مبحث برنامه های فرهنگی است گفت: در حوزه فرهنگی امروزه بیش از ۲۲۰ هزار اثر از آثار شهدای گرانقدر جمع اوری و به صورت موضوعی طبقه بندی شده در اختیار جامعه است.

پاکاری با اشاره به الکترونیکی کردن آثار شهدا و افتتاح آن با زمینه سازی یک سامانه بیان کرد: در بحث کتابخانه تخصصی ایثار و شهدا با بیش از ۴هزار اثر در حوزه ایثار و شهادت، و ۵۷ کتاب در حوزه ایثار شهادت توسط بنیاد گیلان تالیف شده است.

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:

با حفظ اثر معنوی دفاع مقدس جان نثاری و مدیریت رزمندگان را به نسل جوان نشان می دهیم

سرهنگ عباس بایرامی، مدیرکل سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در گفتگو اختصاصی با ۸دی با بیان اینکه این مجموعه از سال ۸۴ آغاز به کار کرده و در ۱۳ سال برخی از ماموریت های خود در راستای حفظ انقلاب اسلامی انجام داده اذعان کرد: موضوعات مربوط به دفاع موضوع قابل توجهی است و یکی از ماموریت ها جاودانه تر کردن آن است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به وجود ۸هزار شهید استان گفت: این یک تجربه تاریخی تلخ وشیرین برای ما است و اگر نتوانیم از آن به خوبی استفاده کنیم اگر بار دیگر چنین اتفاقی بیفتد یک دستاورد بزرگ را از دست می دهیم.

وی ادامه داد: با حفظ اثر معنوی دفاع مقدس این رشادت ها، جان نثاری، تدبیر، مدیریت و کارکرد ها را نسل جوان نشان دهیم.

بایرامی با اشاره به سخن رهبر انقلاب که فرمودند طعم تلخ قطعنامه ننگین معاهده ترکمنچای هنوز بر ذائقه ملت ایران است گفت: باید این توان را داشته باشیم که پیروزی انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس را به عنوان یک شیرینی بر کام ملت ایران بگذاریم زیرا این انقلاب حقارت ملت ایران را جبران کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه در ۸ سال دفاع مقدس فقط با رژیم بعثی عراق نجنگیدیم بلکه همه مستکبرین دنیا پشت صدام بودند و در همه حوزه ها اورا تأمین می کردند ابراز کرد: رزمندگان اسلام با دست خالی و انگیزه الهی و شجاعت و تدبیر این کار بزرگ را رقم زدند.

وی در پایان افزود: امیدوارم شما نسل جوان و خوب به ویژه رسانه این پیروزی را یک ثروت ملی ببینید و بدانید که به هیچ وجه متعلق به کسی نیست و همگان باید از آن استفاده کنیم.

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

از دیدن جوانان در انعکاس رویدادها خوشحال می شوم/ تداوم انقلاب به همت نسل جدید وابسته است

فیروز فاضلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در همه زمینه ها از جمله فرهنگ، هنر و سانه یک تعمیقی ایجاد کرده است اظهار کرد: اگر بخواهیم فقط یک شاخص نظیر رسانه را در نظر بگیریم می بینیم که اصلا قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گیلان فرهنگ، هنر و رسانه را به معنای آگاهی خواند و با بیان اینکه جامعه ما جامعه آگاهی مداری شده است گفت: پیش از انقلاب با غلت روزنامه روبه رو بودیم و الان ۱۰ روزنامه فقط در گیلان چاپ می شود.

وی با تاکید بر اینکه بحث های چاپی ما نیز قابل قیاس نیست بیان کرد: پیش از انقلاب با این که گیلان جز پیشروان بوده اما باز هم قیاس ما با قبل خودمان یک قیاس مع الفارق است.

فاضلی با اشاره به فضاهای فرهنگی سال های ۷۰ و ۸۰ یا تالار مرکزی در بوستان‌ملت بیان کرد: قیاس سینماها به این صورت است که اکنون هر خانه یک سینما شده است که این نیز یک پیشرفت است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گیلان در ادامه تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود که فرهنگی نیز تداوم‌خواهد یافت و حضور مدیران در عرصه یعنی که ما پاسخگو هستیم.

فاضلی در رابطه با نحوه مجوز برای نمایشگاه های فرهنگی گفت: افراد به راحتی با ارائه مدارک و ثبت تقاضا می توانند مجوز بگیرند، همینطور در ۴۸ساعت میتوان مجوز یک کتاب را گرفت که ما تلاش می کنیم این زمان را از این هم کاهش دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه با دیدن شما جوانان فعال که در انعکاس رویدادها تلاش می کنید دل شاد می شوم افزود: چون شما نسلی هستید که تداوم این انقلاب به شما وابسته است و امیدورام که این تداوم را به نسل های بعد هم انتقال دهید.

 

گفتگو از ریحانه خداجو

عکاس: عباس عاشوری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه