پناهیان: برای پیشرفت کشور باید به توصیه های رهبر انقلاب جدی تر عمل شود

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه اگر به سخنان مقام معظم رهبری در کشور به خوبی عمل میشد اکنون خیلی جلوتر بودیم گفت: در ۶سال اخیر هم اگر به توصیه های رهبری در موضوعات جدی تر می اندیشیدیم اکنون جلوتر بودیم و این همان انقلابی گری است.

پناهیان: برای پیشرفت کشور باید به توصیه های رهبر انقلاب جدی تر عمل شود

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رشت با بیان اینکه ۱۴۰۰سال از بعثت نبوی می گذرد لیکن غربت دین هنوز کاملا برطرف نشده است اظهار کرد: هر زمان غربت دین را برطرف کنیم در واقع مقدمات ظهور را فراهم می آوریم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باید این غربت ۱۴۰۰ ساله را از بین ببرد، بیان کرد: وجود آدم های بد موجب غربت اسلام‌نمیشود اما اینکه آدم های بد میتوانند اسلام را غریب کنند بد است.

استاد حوزه و دانشگاه فهمیدن حقیقت لزوم دین برای دنیا و آخرت را از دلایل مهم غربت اسلام خواند و گفت: بدانید که اگر بی دین شوید بدبخت می شوید.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه انقلابی گری یعنی ساده نباشیم که به دشمن اعتماد کنیم ادامه داد: هنوز نتوانستیم انقلابی گری را در مدارس یا مکان های دیگر معرفی کنیم تا غربت دین را از بین ببریم.

وی با بیان اینکه اسلام ابتدا دنیا را درست میکند و سپس آخرت را، تصریح کرد: مردم باید این را باور کنند و بدانند که علت تاکید اسلام بر آخرت مدت زمان طولانی زندگی ما در آن است.

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه اگر به سخنان مقام معظم رهبری در کشور به خوبی عمل میشد اکنون خیلی جلوتر بودیم بیان کرد: در ۶سال اخیر هم اگر به توصیه های رهبری در موضوعات جدی تر می اندیشیدیم اکنون جلوتر بودیم و این همان انقلابی گری است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود: مردم نمیدانند که اسلام تا چه میزان برای روح، روان و زندگی آن ها خوب است.

حجت الاسلام پناهیان اینکه مردم نمی دانند دین برای دنیای آن ها خوب است را عامل اصلی غربت دین به ویژه از لحاظ اجتماعی و تبدیل آن به موجی علیه دین دانست و ابراز کرد: اگر دین ما در میان همگان پایگاه داشته باشد هیچ کس جرات تهدید ما را نخواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه