با حضور مدیرکل امور زندان های گیلان:

رئیس جدید امور زندان های شهرستان انزلی معرفی شد

«شادمان احمدی نژاد» طی مراسمی با حضور مدیرکل امور زندان های استان گیلان به عنوان رئیس جدید امور زندان های شهرستان انزلی معارفه شد.

رئیس جدید امور زندان های شهرستان انزلی معرفی شد

به گزارش هشت دی،بعدازظهر سه شنبه «شادمان احمدی نژاد» طی مراسمی با حضور مدیرکل امور زندان های استان گیلان به عنوان رئیس جدید امور زندان های شهرستان انزلی معارفه شد.

فرماندار انزلی در این مراسم با بیان اینکه بر اساس آموزه های دینی و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت امانتی است که به دست مسئولان سپرده شده است، اظهار کرد: وظیفه مسئولان خدمت بیشتر و بهتر به نظام و مردم ایران اسلامی است.

میرشمس مومنی زاده با اشاره به اینکه کار در زندان بسیار مقدس است، افزود: رئیس اداره، کارکنان زندان و انجمن های حمایت از زندانیان مسولیت های سنگینی دارند.

وی با تأکید براینکه زندان می تواند به محلی برای تربیت، اصلاح و تعلیم افراد تبدیل شود، گفت: به صورت غیر مستقیم مسئولیت خانواده های زندانیان برعهده ما است که باید با خدمت درست و شایسته از انحراف اعضای این خانواده ها جلوگیری به عمل آید.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات «یحیی علی نژاد» رئیس سابق اداره امور زندان های شهرستان انزلی، «شادمان احمدی نژاد» به عنوان رئیس جدید این اداره در شهرستان معرفی شد.

«شادمان احمدی نژاد» پیش از این ریاست امور زندان های اردوگاه کار درمانی و حرفه ای گیلان در شهر حویق شهرستان تالش را برعهده داشت.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه