در گفتگو با ۸دی مطرح شد:

احمدی نژاد: اعتماد مردم مهم ترین سرمایه یک رئیس جمهور است

“شادمان احمدی نژاد” با بیان اینکه نه تنها با هیچ کس مخالف نیستم بلکه اختلاف را عامل ضعف کشور و دنیا می دانم، گفت: اعتماد مردم مهم ترین سرمایه یک رئیس جمهور است.

احمدی نژاد: اعتماد مردم مهم ترین سرمایه یک رئیس جمهور است

به گزارش ۸دی، “شادمان احمدی نژاد” از جمله افرادی است که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است. وی اهل شهرستان رضوانشهر است و تشابه اسمی با “محمود احمدی نژاد” دارد که در این رابطه می گوید: اسم یک مسئله قراردادی است و انچه که مهم است اعتماد ملت ایران به فرزندی از این آب و خاک است.

وی در گفتگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه دکترای حقوق خصوصی و فوق لیسانس فقه و حقوق اسلامی دارد، گفت: در کنار تدریس در دانشگاه های مختلف چندین مقاله علمی و پژوهشی را هم منتشر کرده ام.

احمدی نژاد در مورد اهداف خود از نامزد شدن در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در ایران و از میان ۸۵ میلیون نفرجمعیت، نخبه هایی هستند که مانند گنج های ارزشمندی هستند اما دیده نمی شوند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی من ایجاد امید آفرینی و از بین بردن نا امیدی از آحاد ملت ایران است، گفت: مردم ما به خاطر شرایط اقتصادی کشور، تورم، مشکلات جوانان در بخش مسکن و اشتغال در یک شرایط سختی به سر می برند.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هدفم مطالبه گری قانونی و مدنی است تصریح کرد: باید کمک کرد تا ایران یک کشور پویا و آباد در دنیا معرفی شود.

احمدی نژاد به وظایف جامعه رسانه ای و خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خیلی ها صدای مردم را نمی شوند این در حالی است که مردم دوست دارند حقایق، گفته شود و رسانه ای که این کار را انجام می دهد ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساکن شهرستان رضوانشهر هستم، گفت: احساس من این است که هنوز مردم گیلان به آن جایگاه خود باوری نرسیده اند این در حالی است که گیلان پتانسیل بالایی دارد و یکی از استان های مهم کشور است اما لازم است مردم به توانایی خودشان اعتماد کنند.

اگر تایید شوم رقیبی در عرصه انتخابات نخواهم داشت

احمدی نژاد رقیب اصلی خود را این تفکر که صرفا تعداد محدودی در این کشور می توانند رئیس جمهور باشند، دانست و ادامه داد: اگر تایید شوم رقیبی در عرصه انتخابات نخواهم داشت.

وی ادامه داد: مسئولین عالی رتبه باید نمایندگانی برای کارهای اجرایی و پاسخگویی برای مردم تعیین کنند و خودشان بصورت فیزیکی در بین مردم باشند.

احمدی نژاد در رابطه با اهمیت شادی مردم، گفت: در دولتم فردی را به عنوان وزیر شادی انتخاب خواهم کرد که علت اصلی نگرانی های شهروندان را از یک کودک گرفته تا یک سالمند بررسی کند.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری ادامه داد: یکی از وظایف وزیر شادی بررسی علل غم و اندوه مردم و برطرف کردن آن است.

وی در ادامه به کیفیت صنعت فرش در ایران اشاره کرد و گفت: به جای اینکه خودروی بی کیفیت تولید شود باید به تقویت صنعت فرش بافی ایران که برند جهانی هم دارد پرداخته شود و از این طریق ایجاد اشتغال خواهم کرد.

احمدی نژاد از مردم خواست مردم کسی را از جنس خودشان انتخاب کنند و مطمئن باشند خیلی از این مشکلات حل خواهد شد

وی در پایان با بیان اینکه نه تنها با هیچ کس مخالف نیستم بلکه اختلاف را عامل ضعف کشور و دنیا می دانم، گفت: اعتماد مردم مهم ترین سرمایه یک رئیس جمهور خواهد بود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه