استاندار گیلان:

گیلان به‌عنوان استان پایلوت در اجرای “طرح تدوین برنامه اجرایی اشتغال” در کشور برگزیده شد

استاندار گیلان گفت: استان گیلان به‌عنوان استان پایلوت در اجرای “طرح تدوین برنامه اجرایی اشتغال” در کشور برگزیده شده است.

گیلان به‌عنوان استان پایلوت در اجرای “طرح تدوین برنامه اجرایی اشتغال” در کشور برگزیده شد

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات استانداری گیلان، اظهار داشت: واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش‌های خصوصی امسال به‌طور ویژه پیگیری می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه با افرادی که با ایجاد تزلزل در شهرها و بخش‌ها قصد اخلال در سیستم مدیریتی استان را دارند برخورد می‌شود ابراز داشت: عملکرد استان گیلان در ابعاد مختلف موجب کاهش نرخ بیکاری شده است.

وی با بیان اینکه استان گیلان به‌عنوان استان پایلوت در اجرای “طرح تدوین برنامه اجرایی اشتغال” در کشور برگزیده شده است تصریح کرد: اقدامات مطلوب و مبارکی در دولت مستقر برای استان گیلان به ارمغان آمده است و کاهش نرخ بیکاری نمونه‌ای از این اقدامات محسوب می‌شود.

نجفی با اشاره به اجرای طرح روستای بیکار در گیلان و با بیان اینکه توجه به حوزه صنایع دستی و صنعت گردشگری ار راهکارهای ایجاد اشتغال در استان گیلان است تاکید کرد: توسعه صنایع دستی و گردشگری، اولویت اقدامات امسال دولت در استان گیلان محسوب می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه امید است معیار و اساس اقدامات مطلوب دستگاه‌ها در استان گیلان با نتایج عملکرد آن‌ها قیاس می‌شود گفت: امید است با اقدامات ویژه گیلان را به‌عنوان استان بدون بیکار کشور معرفی کنیم.

وی واگذاری پروژه‌های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی را موجب تقویت بخش دولتی و افزایش اشتغال دانست و افزود: طرح‌های توسعه گردشگری و سواحل، مکمل جلسات و اقدامات تحقق اقتصاد مقاومتی در استان محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه تحقق این اندیشه تنها با بهره گیری از توانایی‌ها و همدلی‌ها در استان گیلان محقق می‌شود اظهار داشت: زیرساخت‌ها و امکانات مطلوب باید برای حضور گردشگران در استان گیلان فراهم شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه