مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان:

دولت به واحدهای راکد صنعتی گیلان تسهیلات می دهد/ وضعیت شرکت های صنعتی استان رو به رشد است

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان گفت: وضعیت شرکت های صنعتی گیلان نسبت به گذشته رو به رشد است.

دولت به واحدهای راکد صنعتی گیلان تسهیلات می دهد/ وضعیت شرکت های صنعتی استان رو به رشد است

طهمورث لاهوتی در گفتگو با خبرنگار ۸دی وضعیت شرکتهای صنعتی در گیلان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: وضعیت تولید در شرکت های صنعتی گیلان در سال جاری خوب بوده و تاکنون ۳۶ واحد تولیدی را به چرخه اقتصاد وارد کرده ایم.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این واحد ها همراه با پیگیری ها و تلاش ها بوده است، افزود: وضعیت شرکت های صنعتی در گیلان رو به رشد است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان از بهره برداری واحد های صنعتدی دیگر در استان خبر داد و گفت: با توجه به تسهیلاتی که دولت در اختیار تولیدکنندگان قرار داده به تعداد واحدهای تولیدی گیلان افزوده نیز خواهد شد.

لاهوتی با تاکید بر اینکه روز به روز وضعیت شرکت ها در گیلان رو به بهبود است، اظهار کرد: با توجه به پیشرفتهایی موجود شرایط شرکت ها به نسبت گذشته بهتر نیز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تجارت مطلوب وضعیت شرکت ها را مطلوب ساخته، بیان داشت: با توجه به اینکه بازار برای تولیدات شرکت ها مناسب و محیا شده، وضعیت شرکت های گیلان بهتر است .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان، عامل دیگر بهبود شرایط واحدهای صنعتی گیلان را ارائه تسهیلات مالی دولت به صنعتکاران عنوان کرد و گفت: دولت برنامه ای را در حال دنبال است که واحد های راکد و نیمه راکد را شناسایی کند تا موانع تولید آنها رفع شود.

لاهوتی با اذعان بر اینکه در کل کشور وضعیت به همین شکل پیگیری می شود، گفت: با ارائه تسهیلات مالی یا حجم تولیدات شرکت ها بالا می رود و یا اینکه شرکت ها از رکود خارج می شوند و به چرخه تولید در خواهند آمد.

 وی با بیان اینکه این تسهیلات شامل صاحبان شرکت ها با طرح های نیمه تمام نیز می شود، گفت: شرکت های در دست ساخت و نیمه تمام نیز می توانند از مساعدت دولت برخوردار شوند و به چرخه اقتصاد برگردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سیاهکلی
آمار دروغ نده هرروز یک شرکت ورشکسته داره میشه.8 دی برو خبر خودت رو دو هفته پیش درباره شهرک صنعتی سیاهکل رو گذاشتی رو دوباره بخون.ویرانه ای بنام شهرک صنعتی سیاهکل
صنایع چوب اسالم
این حرفا همش شعاره،چرا شرکت بزرگی مث صنایع چوب اسالم حمایت نمیشه.کدوم وزیر یک روز حقوقش عقب افتاده ک ما کارگران شرکت بزرگ صنایع چوب اسالم باید ۵ ماه حقوق عقب افتاده رو تحمل کنیم،خوااااااااااهش میکنیم ب داد کارگران و پرسنل شرکت برسید.اجازه ندین بعد سالها زحمت چراغ خانه کارگران و این شرکت خاموش شه،امیدوارم کسی باشه که این مطلب و بخونه و دلش برای فرزندانمون بسوزه
در حاشیه