جشن پرواز بادبادک‌ها در ساحل سفیر امید آستارا برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا، جشن «پرواز بادبادک‌ها» را با همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در «ساحل سفیر امید» این شهرستان برگزارکرد.

جشن پرواز بادبادک‌ها در ساحل سفیر امید آستارا برگزار شد

به گزارش هشت‌دی؛ این ویژه‌برنامه هم‌زمان با نوروز سال ۱۴۰۲ و به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبان و نشاط‌بخشی به کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برگزارشد.

همراهی ساکنان این شهر مرزی و شرکت مسافران نوروزی در این حرکت نشاط‌آفرین، از شاخصه‌های جشن «پرواز بادبادک‌ها» بود که با تبلیغات محیطی و آگاهی‌بخشی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کلیدخورد.

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون آستارا و تالش نیز به فرصت‌سازی از این ویژه‌برنامه پرداختند و ضمن معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از فرزندان ایران اسلامی برای عضویت در این مجموعه فرهنگی دعوت‌کردند.

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان حاضران و تبیین اهمیت و جایگاه این مهم برای حاضران از سوی مربیان و مسئول حراست کانون استان گیلان، ازدیگر برنامه‌ها به شمارمی‌رفت و درپایان ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در برگزاری «جشن پرواز بادبادک‌ها»، کتاب و بسته‌های فرهنگی به آینده‌سازان ایران اسلامی اهداشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه