فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

افزایش ۲۹ درصدی متلاشی کردن باندهای قاچاق در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از افزایش ۲۹ درصدی متلاشی کردن باندهای قاچاق و دستگیری قاچاقچیان از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

افزایش ۲۹ درصدی متلاشی کردن باندهای قاچاق در گیلان

به گزارش ۸دی ، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در دیدار با علما و طلاب حوزه‌های علمیه گیلان اظهار کرد: دینداری و همدلی مردم، گیلان را تبدیل به امن‌ترین استان‌های کشور کرده است.

وی به دستگیری سارقان مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در گیلان اشاره کرد و افزود: در کمتر از ۷۲ ساعت سرقت مسلحانه بانک در یکی از مناطق آستانه‌اشرفیه کشف شده است.

فرمانده انتظامی گیلان با تأکید براینکه پلیس در کشف جرائم و مبارزه با مجرمان لحظه‌ای غفلت نمی‌کند، تصریح کرد: پلیس گیلان با اقدام‌های شبانه‌روزی رتبه دوم کاهش جرائم در کشور را کسب کرده است.

میرحیدری از افزایش ۲۹ درصدی متلاشی کردن باندهای قاچاق و دستگیری قاچاقچیان در گیلان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون تصادفات شش درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان کاهش داشته و این آمار باید کاهش بیشتری پیدا کند.

وی به کاهش ۴۶ درصدی جرائم از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در گیلان اشاره کرد و گفت: پلیس با روحیه جهادی و بسیجی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.

رئیس پلیس گیلان با اشاره به اجرای طرح «گیلان مطهر» در استان، خاطرنشان کرد: طرح مذکور در راستای اقدام‌های فرهنگی در مناطق گردشگری گیلان اجرا شده است.

میرحیدری از اجرای طرح «صبح صادق» در راستای اقدام‌های فرهنگی پلیس در شهرها و جاده‌های گیلان خبر داد و یادآور شد: پلیس اماکن با تخلف‌ها در این حوزه برخورد می‌کند.

وی با تأکید براینکه مردم با تکیه بر اعتقادها باید پشتیبان پلیس باشند، اظهار کرد: همکاری مردم با پلیس موجب می‌شود به امنیت اجتماعی و فرهنگی گیلان خدشه‌ای وارد نشود.

فرمانده انتظامی گیلان به همکاری پلیس با هیأت‌های عزاداری همگام با عزاداران در ماه محرم اشاره کرد و افزود: هیأت‌های عزاداری باید رابطان خود را به پلیس معرفی کرده و آموزش دهند.

میرحیدری با بیان اینکه پلیس آماده خدمت‌رسانی به مردم در تمام نقاط گیلان است، تصریح کرد: استمرار همیاری مردم با پلیس امنیت را پایدار می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه