حواشی تغییر رئیس آموزش و پرورش سیاهکل ادامه دارد؛

ماجرای تحصن نماینده‌ی مجلس گیلانی در اداره‌ی آموزش و پرورش، از شایعه تا واقعیت

یک منبع آگاه که نمی خواست نامش فاش شود گفت: آقای نیکفر به جهت اعتراض به تغییر و تحول در اداره آموزش و پرورش سیاهکل اقدام به اقامه نماز در راهروی این اداره کرده است.

ماجرای تحصن نماینده‌ی مجلس گیلانی در اداره‌ی آموزش و پرورش، از شایعه تا واقعیت

به گزارش ۸دی، روز گذشته اخباری مبنی بر تحصن نماینده‌ی مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی به منظور اعتراض به تغییر ریاست آموزش و پرورش سیاهکل در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

در همین خصوص یک منبع آگاه که نمی خواست نامش فاش شود به خبرنگار ۸دی گفت: آقای نیکفر به جهت اعتراض به تغییر و تحول در اداره‌ی آموزش و پرورش سیاهکل اقدام به اقامه‌ی نماز در راهروی این اداره کرده است.

نیکفر نماز

 

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در همین رابطه به خبرنگار ۸دی گفت: آقای نیکفر ظهر دیروز در حالی که مسجد در جنب اداره وجود داشت به شکل غیر متعارف نماز خود را در راهروها خواندند ولی حرف اعتراضی از جانب ایشان گفته نشد.

جمیل عباسی غریب احتمال اعتراض نماینده سیاهکل به تغییر ریاست آموزش و پرورش این شهرستان را تایید کرد و افزود: رئیس قبلی آموزش و پرورش سیاهکل بازنشسته شده است و قرار هست فردی دیگری به جای ایشان بیاید.

وی در خصوص احتمال ادامه‌ی اقدامات اعتراضی نیکفر در محل اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه اگر ایشان بخواهد اقدامی بکند طبیعتا حق با آقای حاجتی به عنوان رئیس اداره کل است اظهار داشت: این مسئله در حوزه‌ی اختیارات رئیس آموزش و پرورش بوده و اعتراض نماینده سیاهکل غیر قانونی است و دخالت در کار قوه مجریه از طریق فشار از سوی قوه مقننه محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات دیروز نیکفر بازتاب خوبی نداشت اظهار کرد: به شکل طبیعی ابلاغ رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل صادر شده و رئیس اداره‌ی دیلمان جایگزین رئیس قبلی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
کجایی ندیمی که ببینی آبروی شهر تو بردند؟!
موکل در پاسخ به
منظورت تاجر قیر است
نخودی خودی
لمپنیزم بود و هست و خواهد بود و از بین نمیرود ، بلکه از شکلی به شکل دیگر در می آید و لمپن ها نیز هر روز نمایشهای متفاوتی از خود به نمایش میگذارند، لاهیجان نیز از این قائده مستثنی نیست!
در حاشیه