سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان:

گزینه های مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان به زودی اعلام می شود

علیزاده با تاکید بر اینکه اکثریت منتخبان خانه ملت در ۷ اسفند اصولگرایان بودند، افزود: در چند روز آینده بطور قطع و یقین شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان اسامی و گزینه های مورد حمایت خود را اعلام خواهند کرد.

گزینه های مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان به زودی اعلام می شود

به گزارش ۸دی، سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با تاکید بر اینکه اکثریت منتخبان خانه ملت در ۷ اسفند اصولگرایان بودند، گفت: در چند روز آینده بطور قطع و یقین شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان اسامی و گزینه های مورد حمایت خود را اعلام  خواهند کرد.
نظر علی علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت امام هادی (ع)، اظهارکرد: انتخابات یکی از بزرگ ترین دستاورد های انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه در تمام ادوار انتخابات با حضور مردم همیشه در صحنه و انقلابی کشور برگزار شده است، گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی نشان دهنده این است که ملت خود را صاحب انقلاب می دانند.
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان انتخابات ۷ اسفند را نماد عزت، غرور ملی  و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: در حالی در کشور های منطقه مردم حتی امنیت جانی ندارند در کشور ما یک انتخابات با حضور حداکثری مردم بدون کوچک ترین دغدغه امنیتی برگزار شد که این جای شکر دارد.
علیزاده با تاکید بر اینکه اکثریت منتخبان خانه ملت در ۷ اسفند اصولگرایان بودند، افزود: در چند روز آینده بطور قطع و یقین شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان اسامی و گزینه های مورد حمایت خود را اعلام  خواهند کرد.

گفتنی است؛ مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس، ۱۰ اردیبهشت در استان گیلان در دو حوزه رشت و رودبار همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه