سردار علیزاده در اجتماع مردم کلاچای:

نخبگان رودسر و املش برای پیشرفت هم‌قسم شده‌اند/ تا آخر در صحنه هستم/ تغییر در راه است

سردار علیزاده با بیان اینکه نخبگان رودسر و املش برای پیشرفت هم‌قسم شده‌اند، گفت: مردم خواسته‌اند و تغییر در راه است.

نخبگان رودسر و املش برای پیشرفت هم‌قسم شده‌اند/ تا آخر در صحنه هستم/ تغییر در راه است

به گزارش هشت دی، سردار نظرعلی علیزاده دقایقی قبل در جمع مردم کلاچای رودسر با بیان اینکه انتخابات مجلس یازدهم پایان قدرت‌طلبان و زورگویان و چپاول‌گران به حق مردم است گفت: مردم تصمیم بزرگی در انتخابات پیش رو خواهند گرفت.

وی با حمایت از بیانیه نخبگان و دانشگاهیان رودسر و املش در مبارزه با هرگونه خرید رای افزود: برخی می‌خواهند با این کار به شرف و عزت مردم تعرض کنند، آنها مردم را نشناخته‌اند و نمی‌خواهند باور کنند که منفور ملت‌اند.

استاد دانشگاه‌های گیلان با ابراز اینکه امروز عصر پیروزی همه مردم و روز نه گفتن به پول‌های کثیف است، تصریح کرد: انتخابات عرصه خدمت به مردم است؛ چرا عده‌ای میلیاردها خرج می‌کنند تا به مجلس برسند؟ منابع مالی‌اشان از کجا تامین می‌شود؟ این هزینه‌ها را باید مردم در آینده پس بدهند؟ حتما تعرضی به حقوق مردم شده و دست درازی به بیت‌المال مشهود است!

سردار علیزاده گفت: برخی بجای ملاک قرار دادن شایسته‌سالاری و تخصص محوری فقط به دنبال شخصی‌سازی و پارتی بازی هستند؛ این مسئله عامل دوری نخبگان رودسر و املش از دیارشان و سرزمین مادری‌اشان شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای دفاع از حقوق مردم مظلوم رودسر، املش، رانکوه، کلاچای، واجارگاه، رحیم‌آباد و چابکسر تا آخر ایستاده‌ام، گفت: ما سرباز ملتیم و اگر شجاعانه ایستاده‌ایم بخاطر این است که می‌دانم مردم قدرشناس و بزرگی داریم و مردم به دنبال تغییر هستند.

استاد دانشگاه‌های گیلان خاطرنشان کرد: از حقوق مردم نمی‌گذرم و تا آخرین لحظه با قدرت و شجاعت در صحنه هستم تا برای تغییر شرایط فعلی و بهبود اوضاع کاری کرده باشم.

سردار علیزاده مشکل عمده رودسر و املش را عدم توجه به نخبگان و فرزندان این منطقه دانست و گفت: از همه رودسری‌ها و املشی‌ها در سراسر ایران اسلامی دعوت می‌کنم تا برای پیشرفت و تعالی سرزمین مادر‌ی‌امان هم قسم شده و طرح و برنامه ارائه دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه