واکنش سردار علیزاده به بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پروژه سد شفارود

سردار “نظرعلی علیزاده” رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در پستی اینستاگرامی نوشت: بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پروژه سد شفارود که قابل تقدیر بود تنها با نگاه رفع مشکل کارگران و تامین اعتبار برای ادامه کار پروژه انجام شد اما به آن همه فسادی که در این پروژه رخ داده هیچ توجهی نشد.

واکنش سردار علیزاده به بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پروژه سد شفارود

به گزارش هشت دی، سردار نظرعلی علیزاده رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در واکنش به بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از سد شفارود در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

بسمه تعالی
در سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به گیلان، خبری به گوش رسید که بازدیدی از پروژه سد شفارود انجام گرفت و پس از آن مصاحبه هایی که بازدید کنندگان اعم از معاون محترم کمسیون برنامه و بودجه مجلس، نماینده محترم شهرستانهای تالش و رضوانشهر و ماسال و معاون محترم امور عمرانی استانداری انجام دادند و متاسفانه تنها با نگاه رفع مشکل کارگران و تامین اعتبار برای ادامه کار پروژه بود.

البته قابل تقدیر است.

اما به آن همه فسادی که در این پروژه رخ داده هیچ توجهی نشد. این همه خسارتی که به بیت المال وارد شده که امروز نه پیمانکار و نه کارفرما هیچ کس پاسخگو نیست کسی توضیح نخواست و حرفی به میان نیامد.

حداقل از این فرصت استفاده میشد وبرای تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی‌ای صورت می‌گرفت.

لازم است اعضای کمسیون برنامه و بودجه و کمسیون اصل نود مجلس و همچنین نماینده عالی دولت در استان که مدعی مبارزه با فساد است به این امر توجه و پیگیری جدی نمایند تا عوامل ایجاد ابهامات مشکوک به فساد مالی و این خسارت سنگین مادی و معنوی مشخص و به دست عدالت سپرده شود؛ تا عاملان وضع موجود بسزای اعمال خود برسند و خسارات وارده را جبران نمایند.
سرباز کوچک ولایت
نظرعلی علیزاده

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه