پذیرش همگانی برای ائتلاف اصولگرایان گیلان وجود دارد

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان به اقبال نامزدهای اصولگرا و ارزشی برای تشکیل این ائتلاف در استان اشاره کرد و افزود: نیروهای ارزشی نسبت به لیست مشترک اقبال نشان می‌دهند و از آن حمایت می‌کنند.

پذیرش همگانی برای ائتلاف اصولگرایان گیلان وجود دارد

به گزارش ۸دی، نظرعلی علیزاده ظهر امروز در جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان اظهار کرد: احزاب رسمی ارزشی و اصولگرا در حال هماهنگ کردن برنامه‌های خود با ائتلاف مذکور هستند.

وی به رایزنی برای تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان در شهرستان‌های مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: ائتلاف مذکور در رودبار تشکیل شده و رایزنی بین تشکل‌های رسمی، احزاب و جمعیت‌های ارزشی و ولایی در دیگر شهرستان‌ها در حال انجام است.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان از تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان در شهرستان‌های مختلف به‌زودی خبر داد و بیان کرد: تشکل‌های ارزشی و اصولگرا در حوزه‌های انتخابیه مختلف هماهنگ هستند.

علیزاده با بیان اینکه تشکیل جلسه نیروهای ارزشی و مؤمن در کنار اهداف تشکل‌های ائتلاف در حال انجام است، تصریح کرد: تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان در شهرستان‌ها امر مبارکی است و پیش‌بینی می‌شود با وحدت نیروهای ارزشی و ولایی ائتلاف قوی در گیلان تشکیل شود.

وی نتیجه شورای ائتلاف اصولگرایان را بسیار خوب و شیرین توصیف کرد و گفت: ائتلاف نیروهای مؤمن، ولایی و ارزشی حماسه حضور پر شور مردم در هفتم اسفند ماه امسال و انتخاب فرد اصلح را در استان رقم می‌زند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با تاکید براینکه اقبال خوبی در همگرایی و هم‌پوشانی نیروهای ارزشی و اصولگرا در استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در مجموع با صحبت‌هایی که با نامزدها در صحنه انتخابات انجام شده است، پذیرش همگانی برای ائتلاف اصولگرایان گیلان وجود دارد.

علیزاده به تلاش تمام احزاب و گروه‌ها برای گرم کردن فضای انتخاباتی اشاره کرد و یادآور شد: مشارکت بیشتر مردم در انتخابات، اعتقاد نیروهای ارزشی است.

وی با اشاره به حرکت نیروهای ارزشی و اصولگرای گیلان به طرف ائتلاف، اظهار کرد: امیدواریم نتیجه شیرین ائتلاف اصولگرایان شکل بگیرد و نامزدها به نفع نیروهای ارزشی همگرایی بیشتری داشته باشند.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان به اقبال نامزدهای اصولگرا و ارزشی برای تشکیل این ائتلاف در استان اشاره کرد و افزود: نیروهای ارزشی نسبت به لیست مشترک اقبال نشان می‌دهند و از آن حمایت می‌کنند.

علیزاده با بیان اینکه این موضوع را نفی نمی‌کنیم اختیار هر کدام از نامزدهای انتخاباتی دست خودشان است، تصریح کرد: جریان‌های ارزشی به‌ویژه نامزدهای اصولگرا به طرف وفاق حرکت می‌کنند و این موضوع به‌راحتی در همایش‌های شهرستانی قابل رؤیت است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه