اختلاف افکنی میان شیعه و سنی از راه‌های نفوذ دشمن است

امام جمعه اهل سنت تالش گفت: اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و اقوام مختلفی که در کشور زندگی می‌کنند، یکی از راه‌های نفوذ دشمن است

اختلاف افکنی میان شیعه و سنی از راه‌های نفوذ دشمن است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام حسین خانی‌پور شیراز اظهار داشت: در برهه‌ای حساس از زمان هستیم که دشمن می‌خواهد به هر روشی در میان ما نفوذ کند و از راه فرهنگی یا نیروهایی که به مناطق مختلف وارد می‌کند یا از طرف خودی وارد می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن هیچ وقت بیکار نیست وهمیشه دشمنیش استمرار دارد و اعلام کردند مبادا اجازه بدهید دشمن به هر طریقی به صفوف ملت ما نفوذ و دشمنی‌های خود را نسبت به ما زیادتر کند،
اگر چه ملت ما به این حرکت‌های ناجوانمردانه دشمن آشنا هستند اما باید همیشه در مقابل خطرات نفوذ دشمن با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری آماده باشیم.

امام جمعه اهل سنت تالش با بیان اینکه  مطلع کردن مردم از نشانه‌های خطرناک نفوذ یکی از وظایف ما است، تصریح کرد: هم علما و هم روشنفکران که از ترفندهای دشمنان آگاهی دارند باید مواظب حرکت‌های موریانه‌ای دشمن باشند تا ناخودآگاه و ناخواسته به‌وسیله توطئه‌، دشمن به کشور و میان مردم ما نفوذ نکند.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت تالش بیان کرد: در طول تاریخ معلوم شد و در این زمینه شواهد تاریخی وجود دارد که نفوذ دشمن خسارت‌های جبران ناپذیر اقتصادی، سیاسی و اعتقادی برای ملت  در پی دارد، بنابراین برای جلوگیری از این خسارت‌ها، باید ملت مان را آگاه‌تر کنیم.

حجت‌الاسلام خانی‌پور با اشاره به اینکه این نفوذ دشمن نشانه‌های فراوان در خود دارد، افزود: اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و اقوام مختلفی که در کشور زندگی می‌کنند و تقویت کردن یک طرف و تضعیف کردن طرف دیگر، فروپاشی فرهنگ به‌ویژه در میان افرادی از جامعه که از طریق قلمی و لسانی با مردم در ارتباط هستند  و از طریق کسانی‌که تریبون‌ها را در دست دارند، از راه‌های نفوذ دشمن است.

امام جمعه اهل سنت تالش تاکید کرد: وظیفه همه ما شناساندن دشمن به ملت است و باید آن‌ها را آگاه کنیم که دشمن واقعی ما کیست و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند در رأس این دشمنی‌ها آمریکا و صهیونیست‌ها است که ملت ما باید درمقابل نفوذ آن‌ها هوشیار باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه