حاجی جوشن ها پشتوانه انقلاب هستند/ فرزندان نظام باید قدردان زحمات این پیر بسیجی باشند+ عکس

حاجی جوشن همچنین اهداء انگشتری متبرک رهبر معظم انقلاب را به دکتر نجفی به واسطه ترویج فرهنگ نماز تبریک گفت و خاطرنشان کرد : استاندار گیلان به دلیل توسعه فرهنگ نماز این هدیه ارزشمند را دریافت میکند افتخاری برای ما و همه کسانی است که حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب را سرلوحه کارشان قرار داده اند.

حاجی جوشن ها پشتوانه انقلاب هستند/ فرزندان نظام باید قدردان زحمات این پیر بسیجی باشند+ عکس

به گزارش ۸دی، دکتر محمد علی نجفی ظهر امروز در دیدار با پیر بسیجی حاج حسن جوشن  با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان گیلانی در طول هشت سال دفاع مقدس ، حاجی جوشن را جزو ذخائر و پشتوانه انقلاب دانست و افزود :  فرزندان نظام باید قدردان زحمات این پیر بسیجی بوده و از ایشان باید به عنوان ذخیره با ارزش انقلاب الگو بگیرند.

وی افزود : قدم های استوار حاجی جوشن در کاروان پیاده مرقد امام خمینی (ره) و حضور ارزشمند و روحیه آفرینش در جبهه های  جنگ هرگز از اذهان فراموش نخواهد شد  .

http://gilan.ir/sites/default/files/94/10/12/gallery/IMG_6004.JPG

حاج حسن جوشن مجاهد بسیجی نیز در این دیدار با بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و حضور دکتر نجفی در کاروان پیاده به سمت  مرز خسروی با همراهی سید آزادگان حجت الاسلام ابوترابی و قرائت دعای عرفه گفت :سرکشی های مداوم استاندار گیلان از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز بر اساس روحیه و سابقه توجه به ارزشهای دفاع مقدس است.

اصلی

حاجی جوشن همچنین اهداء انگشتری متبرک رهبر معظم انقلاب را به دکتر نجفی  به واسطه ترویج فرهنگ نماز تبریک گفت و خاطرنشان کرد : استاندار گیلان به دلیل توسعه فرهنگ نماز این هدیه ارزشمند را دریافت میکند افتخاری برای ما و همه کسانی است که حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب را سرلوحه کارشان قرار داده اند.

مجاهد بسیجی حاج حسن جوشن ار رزمندگان باسابقه گیلانی هستند که ۲۳۷۰ روز سابقه حضور در دوران دفاع مقدس را دارد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه