سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی پلیس گیلان:

اقتدار نظام اسلامی به حرمت خون شهداست

سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی پلیس گیلان در دیدار با خانواده شهید “قلیزاده” گفت: اقتدار نظام اسلامی به حرمت خون شهدا است.

اقتدار نظام اسلامی به حرمت خون شهداست

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمد شریفی” با حضور در منزل شهید “رمضانعلی قلیزاده” در بخش سنگر شهرستان رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهداء نماد ایثار و از خودگذشتگی هستند و انقلاب اسلامی به حرمت خون شهدا در تاریخ ماندگار شده است.
وی افزود: امنیت و آرامش کشور مرهون جانفشانی شهدا و خانواده معظم این عزیزان است که ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده آنان موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود و این وظیفه مسئولان نظام مقدس ایران اسلامی است.

سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی پلیس گیلان با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا همواره می‌تواند ادامه دهنده الگوی ایثار و فداکاری برای نسل جوان باشد، اذعان داشت: استفاده از این ظرفیت عظیم از جمله مولفه‌های ارزشمند در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی این قشر از جامعه است.
سرهنگ شریفی با اشاره به اینکه اقتدار نظام اسلامی به حرمت خون شهدا ماندگار می‌شود خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا یک موهبت الهی و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا یک تکلیف دینی و همگانی است.
گفتنی است، شهید گرانقدر ” رمضانعلی قلیزاده ” در هفتم دی ماه ۱۳۶۴ در دوران خدمت مقدس سربازی در منطقه زبیدات عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه