جانشین سپاه قدس گیلان با خانواده شهید مورخی دیدار کرد

جاشین فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید غلامرضا مورخی دیدار و از پدر آن شهید والامقام دلجویی کردند.

جانشین سپاه قدس گیلان با خانواده شهید مورخی دیدار کرد

به گزارش ۸دی،«علی توشه» جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز به همراه فرماندهان سپاه نواحی آستارا و صومعه سرا، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از بسیجیان در منزل پدری شهید غلامرضا مورخی حضور یافته و ضمن دیدار با خانواده شهید از پدر آن شهید والامقام دلجویی کرد.

«علی توشه» در جریان این دیدار یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را گرامیداشت و افزود: شهدا نه تنها به ملت ایران بلکه به تمام دنیای اسلام تعلق دارند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند، افزود: دعای خیر خانواده های شهدا نیز برای حل بسیاری از مشکلات جامعه راهگشا است.

وی تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا دین خود را به انقلاب ادا کردند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، انقلاب خود را مدیون خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

توشه گفت: خانواده های شهدا نمونه آشکار ایثار و سرمایه های جاوید نظام اسلامی هستند و از فرزندان خود به عنوان مهم ترین دارایی شان، برای تثبیت انقلاب گذشتند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ است که وظیفه یکایک یکایک مسئولان می باشد.

گفتنی است، شهید غلامرضا مورخی در سال ۱۳۴۱ در خانواده ای مذهبی در روستای دگیرمانکشی آستارا متولد شد و تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در مدارس این شهرستان ادامه داد.

این شهید والامقام در پیروی از فرمان حضرت امام خمینی (ره) در چهار نوبت به جبهه های حق علیه باطل اعزام و در نهایت در سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه