رشتی ها ناشکر نباشند، از منظره رودخانه های داخل شهری لذت ببرید!

اصلا شاید شما را متهم به ضد ولایت فقیه بودن بکنند ، بابت اینکه با طرح اقتصاد مقاومتی مخالفت کرده اید. این رودخانه ها ایجاد شده اند برای رونق اقتصادی و حمایت از تولید ملی. شما می توانید درون آنها ماهی پرورش داده و به رشد اقتصادی و افزایش تولید ملی کمک کنید.

رشتی ها ناشکر نباشند، از منظره رودخانه های داخل شهری لذت ببرید!

 

به گزارش ۸دی، در اداره ی حکومت به جهت اینکه اجزای مختلف یک حکومت در کار هم مداخله نکنند ، راه حل تفکیک قوا مورد اجرا قرار گرفت. اما این ابتدای کار بود. خود قوه ی مجریه یا دولت از اجزای بیشتری برخوردار است و برای جلوگیری از تداخل امور باید راه حلی مدنظر قرار می گرفت.
در علم حکومت داری برای اینکه اجزای مختلف دولت در کار هم دخالت نکنند ، دولت به چهار سطح مجزا از بالا به پایین تقسیم می شود.برای مثال در نظام ایران این سطح بندی به شکل زیر انجام می گیرید:
۱.سطح استراتژیک : رهبری ، رئیس مجلس ، ریاست جمهوری و رئیس قوه قضائیه
۲.سطح عملیاتی: وزراء ، فرماندهان ، نمایندگان و…
۳. سطح تاکتیکی : استانداران ، فرمانداران ، روسای سازمان ها و….
۴.سطح تکنیکی : مدیران کف جامعه و پایین دستی
مبتنی بر این تقسیم بندی هر موضوعی دارای سطح متفاوتی است مثلا مسئله ی برجام یا سوریه مربوط به سطح استراتژکی و عملیاتی است و دخلی به مدیران سطوح تاکتیکی و تکنیکی ندارد.
اما ظاهرا در جمهوری اسلامی ایران بنایی برای رعایت این موضوع نیست. ظاهرا همه ی مدیران جمهوری اسلامی در همه ی سطوح نگران سوریه و برجام و عربستان و ترکیه هستند در حالیکه هیچ نقشی در مقابله ی با آنها نیز ندارند.
مثلا استاندار و شهرداران و فرمانداران استان گیلان چه نقشی در تحقق پذیرفتن یا نپذیرفتن برجام دارند که تمام فکر و ذکر خود را بر آن متذکر کرده اند.
امروزه اگر پای سخنرانی های هر کدام از مسئولین استانی گیلان بنشینید حتمی سخنی از مسئله برجام یا مذاکره با آمریکا خواهید شنید اما اگر از شورای شهر رشت خبر آبگرفتگی سطح خیابان ها را بپرسید اظهار بی اطلاعی خواهند کرد.

baran (11) baran (10)
اگر از آنها بپرسید که آیا طرحی برای حل مشکل آبگرفتگی سطح شهر دارید به شما از فواید برجام و یا مذاکره با آمریکا خواهند گفت. البته اگر برجام می تواند مشکلات آلودگی هوای ما را حل کند پس حتمی می تواند مشکل آب گرفتگی شهر رشت را نیز حل نماید.
حتی ممکن است شما را متهم به ناشکری کنند که چرا از مسئولین تشکر نمی کنید بابت رودخانه هایی که پیش پای شما فراهم کرده اند. شما به جای اینکه مسیر طولانی ای را برای سفر به سمت یک رودخانه طی کنید می توانید در منزل خود را باز نموده و از منظره ی زیبای رودخانه های شهری لذت ببرید.

baran (8)
اصلا شاید شما را متهم به ضد ولایت فقیه بودن بکنند ، بابت اینکه با طرح اقتصاد مقاومتی مخالفت کرده اید. این رودخانه ها ایجاد شده اند برای رونق اقتصادی و حمایت از تولید ملی. شما می توانید درون آنها ماهی پرورش داده و به رشد اقتصادی و افزایش تولید ملی کمک کنید.http://seemorgh.com/uploads/1391/07/30691.jpg

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خدا راشکر چشم ودل شهردارمحترم واعوان وانصاروحامیان شورای شهررشت وهزینه های میلیاردی که ایشان برروی دست مردم رشت می گذارند ،روشن باد.
در حاشیه