آمریکا از دید ملت همان آمریکایی است که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت به منطقه خاورمیانه رسیده است، گفت: خط مقدم ایران پشت خاک رژیم صهیونیستی است.

آمریکا از دید ملت همان آمریکایی است که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

به گزارش ۸دی، علاالدین بروجردی در مراسم شهدای پاسدار شهرستان فومن در مسجد بالامحله این شهر با بیان اینکه حادثه منا بسیار غم انگیز است، اظهار کرد: قلب همه ملت ایران و امت اسلامی از بی تدبیری حاکمان عربستان به درد آمده است.

وی با تصریح براینکه امیدواریم خانه خدا به دست انسان های لایق بی افتد، تاکید کرد: بینش امام خمینی بر مبنای آموزه های دینی و نفی قدرت های غرب و شرق بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید براینکه در دفاع مقدس ابرقدرت های دنیا دنبال خاموش کردن چراغ پیشرفت و شکل گیری انقلاب اسلامی بودند، افزود: کفر در برابر اسلام و ایران استاد که به فضل الهی و همت مردم زمین زده شد.

وی با یادآوری اینکه یک وجب از خاک ایران کاسته نشد،گفت: این افتخار با جانفشانی رزمندگان در تاریخ ثبت شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تصریح براینکه تصور بازپس گیری خرمشهر در اذهان جای نداشت، خاطرنشان کرد: این مهم اتفاق افتاد و جایگاه والای شهدا باید الگو جامعه اسلامی باشد.

بروجردی با تصریح براینکه انقلاب اسلامی به خارج از مرزها صادر شده است،گفت: حضور انقلاب اسلامی در خارج از مرزها زمینه ساز وقوع اتفاقات جدیدی شد.

وی با یادآوری اینکه شکل گیری حکومت جمهوری اسلامی ایران معادلات خاورمیانه را برهم زد، افزود: حزب الله لبنان به پیروی از ایران و ولایت فقیه افتخار می کند.

بروجردی با بیان اینکه برکات الهی در صراط های مستقیم شامل حال بندگان می شود، متذکرشد: رژیم صهیونیستی به منطقه خاورمیانه تحمیل شده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هدف آمریکا و صهیونیست را ازبین بردن حزب الله بیان کرد و گفت: در جنگ های سال های اخیر، فوق مدرن ترین تسلیحات نظامی دشمن به دست رزمندگان حزب الله منهدم شده است.

وی با تصریح براینکه فرهنگ ایثار و شهادت به منطقه خاورمیانه رسیده است، افزود: خط مقدم ایران پشت خاک رژیم صهیونیستی است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سیر صعودی حزب الله و مقاومت اسلامی را رو به پیشرفت دانست و ادامه داد: حرف جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس و جنگ های منطقه به کرسی نشسته است.
بروجردی با بیان اینکه تنها کشور اسلامی دارای بمب اتم، پاکستان است، بیان کرد: پاکستان با داشتن این تسلیحات قادر به حفاظت از خود نیست،

وی با اشاره به اینکه پهباد rq 170 دشمن با تیزهوشی ایران بدون هیچ مشکلی برزمین نشست، افزود: فوق سری ترین سیستم جاسوسی آمریکا توسط ایران هک شد و آمریکا به دلیل از دست دادن پهباد خود غرق در بهت شده بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران بسیار مقتدر و امن می باشد، خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله سید شجاع عرب است.

وی مذاکرات هسته ای را یک نبرد نا برابر دانست و گفت: عرصه های مختلف جنگی علیه ایران ادامه دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با یادآوری اینکه ما در جنگ سخت پیروز شده ایم، افزود: دشمن را باید در عرصه های نبرد شکست داد.

وی علم هسته ای ایران را صبح آمیز خواند و گفت: غرب و ابرقدرت ها تمامی تحریم ها را علیه ایران اعمال کردند.

بروجردی با بیان اینکه غرب جلودار نرسیدن دانش هسته ای به ایران بود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود هوشمندی ملت به دنبال علم هسته ای است.

وی با تاکید براینکه کاملا با بمب هسته‌ای مخالف هستیم، بیان کرد: آمریکا و هم پیمانانش یه اندازه نابود کردن کره زمین بمب اتم دارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید براینکه غرب به صلح آمیز بودن ایران پی برده است، متذکرشد: ۱۹ هزار دستگاه سانتریفوژ در مراکز هسته ای ایران نصب است.

بروجردی با اشاره به عایدات علم هسته ای، خاطرنشان کرد: دانش هسته ای توسط دانشمندان ایرانی بومی شده است.

وی با تاکید براینکه آمریکا در قضایای هسته ای در مقابل ایران با شکست مواجه شده است، افزود: آمریکا از دید ملت ایران همان آمریکایی است که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تصریح براینکه ایران در مقابل ابرقدرت ها قد علم کرده است، افزود: مذاکرات ایران با آمریکا فقط هسته ای است./کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه