پدر اصلاح طلبی که دخترش را کشف حجاب کرد!

این پدر اصلاح طلب که در صفحه شخصی خود دخترش را “عقل” نامیده واو را مظهر عقل خانواده عنوان نموده است، بعد از رونمایی کامل از همه ی عقل خود، برای وی آرزوی موفقیت نموده وقبولی او را در دانشگاه تبریک گفته است.

پدر اصلاح طلبی که دخترش را کشف حجاب کرد!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی، در روزهای گذشته یک استاد دانشگاه حامی فتنه در گیلان که سوابق درخشانی در توهین به دلسوزان استان دارد، به بهانه قبولی دخترش در آزمون کارشناسی ارشد یکی از دانشگاه های کشور، از همه عقل خود عبور کرده و عکس ناموس خود را به صورت کشف حجاب شده در فضای مجازی منتشرنمود.

این پدر اصلاح طلب که در صفحه شخصی خود دخترش را “عقل” نامیده واو را مظهر عقل خانواده عنوان نموده است، بعد از رونمایی کامل از همه ی عقل خود، برای وی آرزوی موفقیت نموده وقبولی او را در دانشگاه تبریک گفته است. البته نباید فرزند این شخص را مقصر دانست چرا که آن کسی که باید عامل تربیت و راهنمای خانواده باشد، (پدر) خود دلبسته و شیفته ی فرهنگ برهنه ی غرب است وبنابراین انتظار بیشتری از این پدر نیست.

ما هم به نوبه ی خود به این پدر اصلاح طلب و باغیرت! قبولی دخترش را تبریک می گوییم!!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خجالت بکشید آقایون 8 دی. شما مایه شرمساری استان گیلان هستید.
مری در پاسخ به
مایه شرمساری گیلان مطلب فوق است...
ناشناس
عنوان این خبر یا نشون دهنده اینه که شما هنوز معنی "کشف حجاب" رو نمی دونید، یا اینکه می خواهید سوء استغاده و جو سازی کنید. چه طور به این نتیجه رسیدید که دخترش رو "کشف حجاب" کرد؟!؟!
ناشناس
آقایون کشف حجاب یعنی اینکه کسی یک نفر دیگر رو که باحجاب بوده، بی حجاب کنه. شما می تونید بگید این آقا با کشف حجاب دخترش، مخالفت نکرده... نه این که بگید دخترش رو کشف حجاب کرد... در ضمن پدران زیادی هستند که دختران خود را مجبور به رعایت حجاب نمی کنند
در حاشیه