فرمانده انتظامی گیلان:

زیرساخت‌های طرح هوشمند پلیس برای برخورد با کشف حجاب در معابر، اصناف و خودروها آماده است

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به طرح هوشمند پلیس برای برخورد با بدحجابی و کشف حجاب در معابر، اصناف و خودروها، گفت: زیرساخت‌ها در این حوزه آماده شده و در تلاش هستیم تا از بحث هوشمندسازی کمال استفاده را داشته باشیم.

زیرساخت‌های طرح هوشمند پلیس برای برخورد با کشف حجاب در معابر، اصناف و خودروها آماده است

به گزارش هشت‌دی سردار عزیزالله ملکی امروز در هشتمین همایش چادرهای آسمانی که در سالن اجتماعات شهدای فراجا، اظهار کرد: پلیس در کنار ۲۶ دستگاه دیگر فعال در حوزه عفاف و حجاب فعالیت‌های خوبی را با ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی در جامعه فراهم کرده است.

وی با اشاره به ارتباط پلیس با اقشار مختلف جامعه و تشکیل کمیته‌های تخصصی در حوزه عفاف و حجاب در گیلان افزود: در کمیته‌های تخصصی پلیس از ظرفیت نخبگان علمی، فرهنگی و صاحبنظران در این حوزه استفاده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره طرح هوشمند پلیس برای برخورد با بدحجابی و کشف حجاب در معابر، اصناف و خودروها بیان داشت: زیر ساخت‌ها در این حوزه آماده شده و در تلاش هستیم تا از بحث هوشمندسازی کمال استفاده را داشته باشیم.

سردار ملکی با اشاره به ماموریت‌های ذاتی پلیس در حوزه عفاف و حجاب، اذعان داشت: در سال گذشته مجموعه انتظامی استان با مشارکت سپاه، بسیج و روحانیون و براساس رسالت ذاتی اقدامات موثری را در این حوزه در سطح جامعه انجام داد.

برخورد با اراذل و اوباش و تورهای گردشگری غیرمجاز در گیلان

وی برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در سطح استان را از اقدامات پلیس در حوزه عفاف و حجاب قلمداد کرد و اظهار داشت: برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس از مطالبات مردم است که پلیس به صورت جدی در این زمینه نیز در حال انجام وظیفه است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه اماکن عمومی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان، تاکید کرد: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با مظاهر علنی فساد در جامعه است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ۸ هزار شهید استان گیلان خاطرنشان کرد: استان گیلان همواره یکی از استان پیش‌رو در حوزه عفاف و حجاب در کشور است و از سوی دیگر مردم نیز در این حوزه همراه پلیس هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان درباره اقدامات سایبری پلیس در حوزه عفاف و حجاب یادآور شد: در زمینه اقدامات فضای مجازی با اشراف اطلاعاتی پلیس با گردانندگان صفحات فضای مجازی برخورد لازم صورت گرفته است‌.

۷۰ درصد پرونده‌های قضائی در حوزه خانواده منجر به مصالحه شده

سردار ملکی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های پلیس در مراکز مشاوره و دفاتر مشاوره کلانتری‌ها، خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد پرونده‌های قضائی در حوزه خانواده منجر به مصالحه شده که امر کاهش پرونده‌های مفتوحه قضائی را در پی داشته است.

گفتنی است، در پایان این همایش از فعالان حوزه عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد، خانواده معزز شهدا، نمونه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری، فعالان حوزه فضای مجازی و تولید محتوا تجلیل به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه