این کار علمی شهید احمدی روشن بود که باعث شد تمام دنیا را مجبور کند در مقابل ایران زانو بزنند و مذاکره کنند

اصلی ترین کار دانشجویان بسیجی جهاد علمی است، آن قدر مطالعه بکنید که با مطالعه زیاد به خواب بروید و آن قدر تلاش کنید که همچون شهدا راه سی ساله را چند ساله بروید.اگر امروز بتوانید در حوزه دانشجویی برگستره علم خود بیافزایید این یک حرکت جهادی با عظمت است.

این کار علمی شهید احمدی روشن بود که باعث شد تمام دنیا را مجبور کند در مقابل ایران زانو بزنند و مذاکره کنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پیک دانشجو سردار عبدالله پور در اختتامیه  طرح ولایت بسیج دانشجویی استان گیلان  در دانشکده فنی فومن گفت: موضوع مدیریت جهادی از ابداعات مقام معظم رهبری است. در کشور ما مقام معظم رهبری از بزرگترین ابداع کنندگان واژگان مدیریتی است و اگر ما درست تفسیر کنیم می توانیم استفاده بسیاری از مباحث ایشان ببریم.

موضوع جهاد جنگ و شمشیر نیست بلکه جنگ بخشی از جهاد است. خود جهاد به معنای ساده تر مبارزه است. ما باید دشمن را بشناسیم و گاهی به دلیل عدم شناخت درست دشمن در زمین دشمن کار می کنیم و فکر می کنیم کار خوبی کرده ایم. دشمن اصلی ما امریکاست و هرکسی که با نظام سلطه باشد.

دانشجویان طرح ولایتی که به صورت داوطلبانه آمده اند و در این مکان آموزش می بیننند این خود یک کار جهادی است. این  که شما صرف یک دانشجوی بسیجی هستید خود یک حرکت جهاد گونه است.

اصلی ترین کار دانشجویان بسیجی جهاد علمی است.اینقدر مطالعه بکنید که با مطالعه زیاد به خواب بروید و اینقدر تلاش کنید که همچون شهدا راه سی ساله را چند ساله بروید.اگر امروز بتوانید در حوزه دانشجویی برگستره علم بیافزایید این خود یک حرکت جهادی با عظمت است.

این کار علمی که شهید احمدی روشن کرد و ما را به غنی سازی بیست درصد رساند کاری که همه وزارت خانه ها و سایر ارگان ها را جمع می کردند نمی توانستند این کار را انجام دهند و باعث شد تمام دنیا را مجبور کند که در مقابل ایران زانو بزنند و مذاکره کنند.

یا کاری که شهید طهرانی مقدم در صنعت موشکی ما انجام داد باعث شد که دشمن لحظه ایی فکر تجاوز به کشور اسلامی ایران در ذهنش خطور نکند.

همه این کارها را کسانی کردند که رفتند در حوزه علمی تحقیق و پژوهش کردند و  با کار علمی خود جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند.

شما دانشجویان در حوزه تحقیقات خودتان را دست کم نگیرید.

همچنین سردار عبدالله پور در بخش دیگری از صحبت هایشان، در ارتباط با جنگ نرم صحبت کردند و در ادامه افزودند: ماهواره باعث شده است  که اقتدار مرد و محبت مادری و بنیان خانواده از بین برود و در این جنگ نرم دشمن تلاش می کند که تخم کینه و عداوت را در بین خودمان افزایش دهد. یکی از پادزهرها در جنگ نرم کلام خوش و زبان با محبت است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه