دستگیری زن کلاهبردار در رشت

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری زنی که با وعده اخذ وام با بهره پایین اقدام به کلاهبرداری می نمود در شهرستان رشت خبر داد.

دستگیری زن کلاهبردار در رشت

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از خانمی که با وعده اخذ وام کم بهره اقدام به کلاهبرداری نموده بود، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه این زن با معرفی خود به عنوان کارمند بیمه از شهروندان مبلغی را اخذ کرده بود، افزود: با کسب مجوز قضایی و اقدامات پلیسی ، تعقیب و مراقبت توسط کارآگاهان، نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی از کلاهبرداری این زن از ۶ نفر خبر داد و افزود: وی در بازجویی ها اظهار داشت که مدتی در بیمه کار می کرده و به بهانه دریافت تسهیلات بانکی از یکی از بانک های دولتی در پوشش بیمه به چند نفر از افرادی که در گذشته کار بیمه آنها را انجام داده بود مراجعه و از هرکدام مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد کلاهبرداری نموده است .

سرهنگ فلاح کریمی در پایان از تشکیل پرونده و فرستادن متهم با قرار صادره مناسب به زندان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: فعالیت افراد مدعی واسطه گری، غیر قانونی و برخلاف مقررات است لذا شهروندان عزیز به هیچ عنوان به اینگونه افراد اعتماد نکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه