فرقه ضاله بهاییت در سنگر هیچ گونه فعالیت رسمی ندارد

رئیس مجمع عالی بسیج ناحیه سلمان شهرستان رشت گفت: با خبر شدیم حجت الاسلام سهرابی پور یکی از روحانیون خوب و توانمند بخش در خصوص بحث بهائیت در سنگر مطالبی راعنوان کرد که وظیفه خود دانستم تا اطلاعات دقیق نسبت به این بحث ارائه دهم.

فرقه ضاله بهاییت در سنگر هیچ گونه فعالیت رسمی ندارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از سنگر ما، حجت الاسلام والمسلمین سهرابی پور در شب قدر سخنانی در مسجد جامع سنگر عنوان کرد  که بازتاب گسترده ای در میان مردم وشبکه های اجتماعی داشت .(اینجا)

رئیس مجمع عالی بسیج ناحیه سلمان شهرستان رشت  نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد و در گفتگو با سنگرما اظهار کرد: با خبر شدیم حجت الاسلام سهرابی پور یکی  از روحانیون خوب و توانمند بخش در خصوص بحث بهائیت در سنگر مطالبی راعنوان کرد که وظیفه خود دانستم تا اطلاعات دقیق نسبت به این بحث ارائه دهم.
عباس فاخته اذعان کرد: با توجه به عدم حضور حجت الاسلام سهرابی پور در سنگر به لحاظ اینکه مدتی در قم در حال تحصیل وتدریس بودند اطلاعات کافی را در خصوص بحث بهائیت در منطقه سنگر را ندارد.
وی  با بیان اینکه  بخش سنگر یک بخش مذهبی، دارای مردم ولایت مدار ،مومن وانقلابی می باشد خاطر نشان کرد: تعداد بهائیان در این بخش نسبت به جمعییت بسیار بسیار اندک می باشند و حتی به نیم در صد جمعیت هم نمی رسند.
رئیس مجمع عالی بسیج ناحیه سلمان یاد آور شد : تنها  بحث حضور بهائیان مطرح است وهیچ گونه ،فعالیتی نمی توانند انجام دهند و تحت کنترل هستند .
فاخته تاکید کرد: بخش سنگر بالغ بر ۶۰هزار نفر جمعیت دارد و بر اساس آماری که ما رصد وکنترل کرده ایم جمعیت بهائیان در سنگر بسیار بسیار اندک و ناچیز است.
وی در پایان گفت: لازم بود اطلاعات کافی در این زمینه کسب می شد  وبعد در بالای منبر اعلام می شد و امیدواریم که حجت الاسلام سهرابی پور این مطالب خود را اصلاح کند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه