جانشین فرماندهی انتظامی گیلان:

اوباش سابقه‌دار سنگر زندانی شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش و عاملان درگیری و نزاع سریالی در بخش سنگر شهرستان رشت خبر داد و گفت: این افراد در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

اوباش سابقه‌دار سنگر زندانی شدند

به گزارش هشت‌دی سردار حسین حسن‌پور در شورای فرماندهی استان گیلان با تأکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و لقاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

وی در ادامه گفت: در پی درگیری‌های سریالی و خشن تعدادی از اراذل و اوباش به‌صورت انفرادی و دسته‌جمعی که منجر به مجروحیت جدی برخی از طرفین در ۲ روستای بخش سنگر شهرستان رشت شده بود، دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان، افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از تحقیقات نامحسوس و اقدامات فنی با تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی چند عملیات مجزا و هم‌زمان آنها را در محل سکونتشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اعلام اینکه این افراد شرور از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار و دارای سوابق متعددی از قبیل، حمل سلاح، ایجاد درگیری، نزاع و قدرت‌نمایی در اماکن عمومی و سلب امنیت و آسایش مردم هستند، تصریح کرد: برابر اعترافات متهمان، علت درگیری آنها، اختلافات شخصی بوده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

سردار حسن‌پور در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه