استیضاح کنندگان فانی ملزم به تعامل برای یافتن راه حل مشکلات آموزش وپرورش شدند

جبار کوچکی نژاد، نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات از جلسه استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش با رییس مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد استیضاح کنندگان با تعامل بیشتر برای پیدا کردن راهکاری جهت بهبود شرایط و رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش اقدام کنند.

استیضاح کنندگان فانی ملزم به تعامل برای یافتن راه حل مشکلات آموزش وپرورش شدند

به گزارش ایرنا از خانه ملت، جبار کوچکی نژاد روز یکشنبه با اشاره به محورهای استیضاح فانی، افزود: عملکرد ضعیف آموزش و پرورش، مشکلات و نگران های بسیار فرهنگیان در باب اداره این وزارتخانه از محورهای استیضاح فانی بوده که در این جلسه با حضور لاریجانی بررسی شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این جلسه رئیس مجلس از درخواست کنندگان استیضاح خواست تا با اتخاذ روشی به رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش اقدام کنند.

کوچکی نژاد همچنین درتشریح جزییات جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی تخلف صورت گرفته در صندوق رفاه دانشجویی با حضور برخی مسئولان مربوطه خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد در جلسه بعدی کمیسیون با حضور مسئولان دیوان محاسبات گزارش عملکرد مالی این صندوق بررسی شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با ارایه گزارش مالی صندوق رفاه دانشجویی از سوی دیوان محاسبات به طور حتم شفاف سازی موضوع صورت خواهد گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه