ممانعت یک مدرسه از حضور دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف/ کسر نمره انضباط در صورت معتکف شدن! + سند

یکی از مدارس شهرستان پیشوا با ارسال پیامکی به اولیاء دانش آموزان با لحنی تهدید آمیز از حضور دانش آموزان در مراسم معنوی و روحانی اعتکاف ممانعت کرد.

ممانعت یک مدرسه از حضور دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف/ کسر نمره انضباط در صورت معتکف شدن! + سند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از پایگاه خبری ندای پیشوا یکی از مدارس متوسطه شهرستان پیشوا با ارسال پیامکی به اولیاء دانش آموزان با لحنی تهدید آمیز از حضور نوجوانان دانش آموز در مراسم معنوی و روحانی اعتکاف ممانعت کرد.

 

در این پیامک آمده است: در صورتی که فرزندتان در این مراسم شرکت نماید غیبت ایشان غیر موجه بوده و موجب کسر نمره انضباط میگردد.

 

اعتکاف

این در حالی است که در جلسه هماهنگی اعتکاف شهرستان پیشوا که با حضور نماینده اداره آموزش و پرورش شهرستان پیشوا برگزار شد و خبر آن در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران منتشر شد، مصوب شده است که حضور دانش آموزان با دریافت معرفی نامه از مدارس و تأیید آن توسط ائمه جماعات مساجد می توانند در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند.

در این باره البته شمس الله کارخانه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پیشوا نیز در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ندای پیشوا، با بیان این که حضور دانش آموزان در مراسم اعتکاف از نظر ما مشکلی نداشته تصریح کرد:  حضور دانش آموزان باید محدود باشد و نباید به شکلی باشد که مدرسه تعطیل شود. دانش آموزان برای حضور در مراسم اعتکاف حتما باید با امور مساجد هماهنگی داشته باشند.

 

وی افزود: اگر ائمه جماعات مساجد تأئید کنند حضور دانش آموزان از نظر آموزش و پرورش مشکلی ندارد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در خصوص ارسال پیامک فوق از سوی یکی از مدارس گفت: ارسال چنین پیامکی بعید است. مدارس همکاری می کنند و دانش اموزان در اعتکاف حضور دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه