دیدار استاندار گیلان با کودکان تحت پوشش بهزیستی+ تصاویر

استاندار با حضور در شیرخوارگاه و خانه نونهالان مهر و مرکز نگهداری از کودکان بد سرپرست بهزیستی در فضایی عاطفی و صمیمی با کودکان این مراکز دیدار کرد.

دیدار استاندار گیلان با کودکان تحت پوشش بهزیستی+ تصاویر

به گزارش هشت دی نیوز، استاندار گیلان با حضور در شیرخوارگاه و خانه نونهالان مهر و مرکز نگهداری از کودکان بد سرپرست بهزیستی در فضایی عاطفی و صمیمی با کودکان این مراکز دیدار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر نجفی در این دیدارهاضمن قدردانی از تلاشهای مددکاران وکارکنان بهزیستی دقایقی را با این کودکان هم‌کلام شد و هدایایی را به مناسبت نوروز به آنان اهداء کرد.

 

 

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با در خواست از همه مردم برای کمک های مادی ومعنوی به نیازمندان گفت :حالا که این بچه ها بنا به دلایلی نمی توانند در کنار خانواده هایشان باشند ما یاریگر آنان باشیم.

 

 

دکتر نجفی همچنین با قدردانی از مددکاران وکارکنان بهزیستی گفت :خوشحالم از اینکه می بینم این عزیزان با تاسی از بزرگترین مددکار جهان حضرت علی (ع) با عشق وعلاقه در خدمت نیازمندان هستند.

 

 

وی به ساخت شیرخوارگاه بزرگ رشت توسط یکی از خیران اشاره کرد وبا اظهار تاسف از اینکه روند اجرایی این پروژه کند انجام میشود گفت : دستگاه های ذیربط بویژه شهرداری باید نهایت همکاری را در مورد این کار خداپسندانه داشته باشند.

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه