دعوت از ۱۴ سخنران برای همایش ۳ ساعته توسعه پایدار رشت!

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: ۱۴ سخنران برای همایش سه ساعته چشم‌انداز توسعه پایدار رشت نشانه بی‌برنامگی و ضعف مدیریتی این مراسم است.

دعوت از ۱۴ سخنران برای همایش ۳ ساعته توسعه پایدار رشت!

به گزارش هشت دی نیوز، مظفر نیکومنش ‌نودهی امروز در حاشیه همایش چشم‌انداز توسعه پایدار در گفت‌وگو با فارس از بی‌‌برنامگی این همایش ابراز گله کرد و آن را نشانه ضعف قابل رویت مدیریت دانست.

وی با بیان اینکه برای یک همایش سه ساعته از ۱۳ تا ۱۴ سخنران دعوت شده بود، تصریح کرد: این موضوع ضمن خستگی حاضران در همایش نشان‌دهنده ضعف مدیریتی در نحوه برنامه‌ریزی همایش بود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه برنامه‌ریزی این همایش به صورت سلیقه‌ای انجام شد گفت: سخنرانان از قبل تعریف نشده بودند و در واقع نحوه برگزاری همایش با عناوین مندرج در لیست برنامه تفاوت داشت.

وی با اشاره به هزینه هنگفت برگزاری همایش توسعه پایدار افزود: به ما گفته شده که ۳۷ میلیون تومان برای برگزاری همایش مذکور هزینه شده که ۱۷ میلیون را شهرداری رشت تقبل کرده و طبق شنیده‌ها قرار است بقیه هزینه‌ها را بخش خصوصی متحمل شود.

نیکومنش‌نودهی با بیان اینکه اطلاعاتی درباره اینکه کدام بخش‌های خصوصی در همایش مذکور سرمایه‌گذاری کرده است، موجود نیست، یادآور شد: هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم.

وی بی برنامگی را موجب لطمه به شأنیت شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: وقتی برای یک همایش یا جلسه‌ای مهمان دعوت می‌کنیم باید به تمام موضوعات از جمله پذیرایی، ایراد سخنرانی و … توجه داشته باشیم.

امروز در همایش چشم‌انداز توسعه پایدار سه نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر در اعتراض به بی‌برنامگی و ضعف مدیریتی، این همایش را ترک کردند. / فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه