نادر حسینی :

روند رای‌گیری استیضاح را به قاضی دیوان عدالت اداری تشریح کردم/ هیچ شهادت ضد و نقیضی تاکنون نداشته ام

عضو شورای شهر رشت به مطالب ارائه شده در خصوص خود از سوی برخی رسانه‌ها واکنش نشان داد و در پیامی نوشت: هیچ شهادت ضد و نقیضی تاکنون نداشته‌ام بنده هنوز زنده هستم و می‌توانم به هر سوال یا شبهه احتمالی که برخی در ذهن دارند پاسخ دهم نه اینکه با شیطنت‌ها فرد را مورد قضاوت قرار دهیم.

روند رای‌گیری استیضاح را به قاضی دیوان عدالت اداری تشریح کردم/ هیچ شهادت ضد و نقیضی تاکنون نداشته ام

به گزارش ۸دی، نادر حسینی، عضو شورای شهر رشت در واکنش به مطالب ارائه شده در خصوص خود در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها پیامی منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

نادرحسینی هیچ شهادت ضد و نقیضی تاکنون نداشته است. بنده در اسفند ماه به جهت روزهای پایانی سال و پرداخت حقوق ومزایای حدود چهار هزار نفر پرسنل شهرداری ومطالبات پیمانکاران و جمع بندی مباحث مالی شهرداری و…. رأی به ماندگاری علوی دادم که بسیارشفاف بود و در ابتدای امسال به دوستان موافق استیضاح عرض کردم که به شهردار مهلت شش ماهه بدهید تا عملکرد شهردار رو ببینیم و بعد بررسی و قضاوت کنیم تا برای مردم پاسخ منطقی درخصوص استیضاح داشته باشیم که متاسفانه دوستان گوش نکردند و سریع اقدام کردند که این برای همه دوستان شورایی و تابعین آنها شفاف بود.

همچنین بنده در روز استیضاح رأی خودم را به آقایان عزیزی و عاشری نشان دادم تاشک و شبهه ای نباشد که این دو بزرگوار بارها شهادت دادند که این هم شفاف بود.

درخصوص حضور بنده در دیوان عدالت اداری نیز باید عرض کنم که قاضی محترم دیوان یک عضو شورا و آقای فرماندار و نماینده وزارت کشور و شهردار را احضار نمودند که بنده روند رای گیری را مختصر تشریح کردم و برگشتم که این موضوع هم شفاف بود .

من نمی دانم دیگر چه باید می کردم تا موضوعات شفاف باشد. متاسفانه برخی بدون علم و آگاهی درست درطول دو ماه گذشته نسبت به بنده درفضای مجازی مسائلی رو نسبت دادند که نوعی ظلم بود و درایام گذشته نخواستم واکنشی نشان بدم وبه نوعی صبوری کردم اما امروز رأی دیوان به عنوان بالاترین مرجع رسیدگی بر همگان روشن است.

حال توصیه من به همه دوستان شورایی و افکار عمومی مثل همیشه اینست که دنیا به پایان نرسیده و مجدد اجازه بدهیم تا شهردار رشت با رایی که دریافت نموده به کار وخدمت خود ادامه دهد و پس از مقطعی عملکرد ایشان مورد ارزیابی قرار گیرد و اگر کم کاری و کاستی صورت گرفته آن وقت مورد قضاوت و یا اقدامی دیگر قرار گیرد.

پس عجله نکنیم وهنوز حدود سه سال فرصت خدمت در این دوره مانده است. در پایان عرض می‌کنم که بنده هنوز زنده هستم و می توانم به هر سوال یا شبهه احتمالی که برخی در ذهن دارند پاسخ دهم نه اینکه با گفته ها و شیطنت های برخی فرد را مورد قضاوت قرار دهیم که به دور از تقوا و اخلاق است.

نادر حسینی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه