فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در گفتگو با ۸دی خبر داد؛

بهره‌برداری از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه در صومعه‌سرا هم‌زمان با هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی و فرهنگی در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه در صومعه‌سرا هم‌زمان با هفته دفاع مقدس

جهانبخش آرمان در گفتگو با خبرنگار  ۸دی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تشریح برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس اظهار داشت: «ما قوی هستیم» شعار امسال هفته دفاع مقدس است و در این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح شهرستان صومعه‌سرا اجرایی می‌شود که شامل ۳۰ برنامه محوری در سطح شهرستان و ۷۰ برنامه در سطح پایگاه‌ها، مساجد و اقشار بسیج خواهد بود.

وی افزود: رژه خودرویی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان، برگزاری مسابقات قرآنی، علمی، فرهنگی، ورزشی و یادواره شهدا از جمله برنامه‌های امسال هفته مقدس در صومعه‌سرا است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: دو مدرسه ابتدایی پسرانه و دخترانه بنام شهید حاج قاسم سلیمانی و یک درمانگاه شبانه‌روزی به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این هفته با حضور مسئولان در صومعه‌سرا افتتاح خواهد شد.

به گفته آرمان؛ برای راه‌اندازی درمانگاه شهید حاج قاسم سلیمانی؛ بالغ بر یک میلیارد تومان در بخش‌های داروخانه، اورژانس شبانه‌روزی، دندانپزشکی، پزشک متخصص و عمومی هزینه شده است و با آغاز به کار این درمانگاه برای ۲۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۹ واحد مسکن نیز در هفته دفاع مقدس در این شهرستان افتتاح خواهد شد اظهار کرد: برای هر واحد مسکن محرومین تقریباً بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده این میزان اعتبار از سوی کمیته امداد، سپاه و خیرین محلی تأمین شده است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا همچنین از افتتاح ۲۵ پایگاه بسیج در سطح محلات این شهرستان در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه