با حضور استاندار گیلان و فرمانده نزاجا صورت گرفت؛

افتتاح طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان امام حسن (ع) فومن

طرح توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان فومن با حضور استاندار گیلان و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

افتتاح طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان امام حسن (ع) فومن

به گزارش ۸دی، صبح امروز (شنبه) با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان فومن به همت نزاجا و با هزینه پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

در طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن، ظرفیت تعداد تخت‌های این بخش از ۹ به  ۱۸ عدد، وسعت آن از ۴۸۰ به ۶۳۰ مترمربع و اتاق عمل سرپایی از یک به دو افزایش پیدا کرده است.

استاندار گیلان در جریان شیوع بیماری کووید ۱۹، در نامه‌ای خطاب به امیر سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا ضمن قدردانی از اهداء امکانات و تجهیزات پزشکی و اعزام نیروهای خدوم نیروی زمینی ارتش به گیلان برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و باتوجه به اعلام آمادگی نماینده تام الااختیار هوانیروز ارتش برای بازسازی مرکز بهداشتی و درمانی شهر ماکلوان  و کمک به تجهیز پاسگاه انتظامی ماسوله، بازسازی و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)  شهرستان فومن را نیز مورد تأکید قرار داده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه