نماینده رشت در مجلس:

توهین و جسارت به مؤمنین همیشه محکوم است/ اجازه نمی دهیم به جایگاه نماینده ولی فقیه خدشه ای وارد شود

“احمدی سنگری” نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: جایگاه نماینده محترم ولی فقیه در گیلان از قداست خاصی برخوردار است و قطعا توهین به آن جایگاه توهین به حرمت خون شهدا و توهین به مبانی فکری و عقیدتی ملت شریف ایران و استان گیلان است.

توهین و جسارت به مؤمنین همیشه محکوم است/ اجازه نمی دهیم به جایگاه نماینده ولی فقیه خدشه ای وارد شود

به گزارش هشت دی، “محمدرضا احمدی سنگری” نماینده مردم رشت در مجلس در رابطه با توهین به نماینده ولی فقیه در گیلان توسط یک نماینده، اظهار کرد: جایگاه نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان از قداست خاصی برخوردار است و قطعا توهین به آن جایگاه توهین به حرمت خون شهدا و توهین به مبانی فکری و عقیدتی ملت شریف ایران و استان گیلان است.

وی افزود: همه باید در حفظ حریم و حرمت مؤمنین تلاش کنیم و اجازه داده نشود که به جایگاه نماینده محترم مقام معظم رهبری خدشه ای وارد آید.

نماینده مردم رشت در مجلس، ادامه داد: این جایگاه منتسب به رهبر مسلمین عالم، رهبر معظم انقلاب است که طبق آیات و روایات  متعلق به حضرت صاحب الزمان (ع) بوده و خدای ناکرده بی حرمتی به این جایگاه می تواند لطمه ای زیانبار به ارزش های دینی و اسلامی وارد کند.

احمدی سنگری افزود: حضرت آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در گیلان از دانشمندان و مؤمنان واقعی و یکی از دلسوزانی هستند که برای خدمت رسانی به مردم و تبلیغ دین خدا شب و روز نمی شناسند و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس  که مدال جانبازی را باخود به همراه دارند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه روا نیست نسبت به این فقیه عالیقدر و دانشمند ارزشمند بی حرمتی گردد، گفت: بی حرمتی به این عالم ربانی از کسی پذیرفته نیست و مردم ما از اول انقلاب تاکنون اثبات کرده اند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه بودند و خواهند بود. عالمان ربانی همچون آیت الله فلاحتی هم مانند ولی فقیه در استان گیلان همان جایگاه را دارند و خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: بنده ضمن محکوم کردن هر گونه توهین احتمالی به نماینده ولی فقیه در استان بر خود واجب می دانم تا حافظ حریم حرمت خون شهدا و ولایت مطلقه فقیه و به ویژه همه دانشمندان و عالمان دین همچون حضرت آیت الله فلاحتی  نماینده محترم مقام معظم رهبری دراستان باشم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه