وعده ما، جمعه دوم اسفندماه ۹۸ در شعب اخذ رأی

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به مناسبت انتخابات دوم اسفندماه بیانیه ای صادر کردند.

وعده ما، جمعه دوم اسفندماه ۹۸ در شعب اخذ رأی

به گزارش ۸دی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:
به مناسبت انتخابات دوم اسفندماه ۱۳۹۸

انتخابات اساسی‌ترین مسئله‌ی کشور است. (رهبر فرزانه انقلاب)

زنگ جشن تکلیف سیاسی رأی اولی ها ساعت ۹ صبح روز جمعه به صدا در می آید. شهیدان دانش آموز دفتر حضور و غیاب را می گشایند، یقیناً غیبت گناه نابخشودنی است و تأخیر جایز نخواهد بود.
این بار نیز صف طولانی رأی اولی ها در روز جمعه چشمان را خیره خواهد کرد و حضور شور انگیزشان در انتخابات، شکوه دو چندان را رقم خواهد زد.

این عزیزان جشن تکلیف سیاسی بزرگی را در فضایی آکنده از عطر مشارکت و همراهی برگزار خواهند کرد و اولین سند بلوغ سیاسی خود را با معیارهای تعریف شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب در صندوق ها خواهند انداخت تا شمع بلوغ انقلابی شان شعله ورتر گردد.
اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان نیز ضمن دعوت عموم مردم برای شرکت و حضور پرشور در انتخابات روز جمعه، اعلام می دارد که دانش آموزان انقلابی و متعهد با لبیک به فرمان ولی امرشان برای ساخت ایران قوی پیشتاز خواهند بود و همانطور که مقتدایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: «علاج مشکل ما با دشمنان قوی‌پنجه‌ی بی‌رحمِ بین‌المللی این است که باید قوی بشویم و یکی از مؤلّفه‌های قوی شدن این است که مجلس قوی داشته باشیم» با شرکت خود در انتخابات و رأی به افراد اصلح مصداق دیگری از مردمسالاری دینی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وعده ما، جمعه دوم اسفندماه ۹۸ در شعب اخذ رأی

جنبش دانش آموزی
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه