سازمان های بین الملل نوکر آمریکا هستند/ امنیت امروز ایران اسلامی نتیجه ایثار شهداست

فرمانده دوران دفاع مقدس گروهک های تکفیری و سلفی را یک مشت فریب خورهد که به بازی گرفته شده‌اند عنوان کرد و گفت: سازمان های بین الملل در این بازی جیره خوار و نوکر امریکا هستند.

سازمان های بین الملل نوکر آمریکا هستند/ امنیت امروز ایران اسلامی نتیجه ایثار شهداست

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، سردار حسین همدانی در دومین یا دواره سرداران و ۱۰۵ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قدس گیلان در مهدیه رشت با بیان اینکه شهدا حد و مرزی برای انجام وظیفه نمی‌شناختند اظهار کرد: در فرهنگ رزمندگان جبهه فرستادن صلوات کلید رمزگشایی بود.

تجربیات شهدا و رزمندگان اسلام ثبت و مستند سازی می شود

وی با بیان اینکه شهدا در راه امر به معروف و نهی از منکر جهاد کرده و به شهادت رسیدند افزود:مستند سازی تجربیات شهدا هدف اصلی شکل گیری ستاد شهدای پشتیبانی است.

برگزاری یادواره شهدا موجب پویایی جامعه می‌شود

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا موجب پویایی جامعه می‌شود، تاکید کرد: باید از مسئولان طلب کنیم که یادواره‌های شهدا در استان به بهترین شکل برگزار شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس ما امروز از این تجربیات در فراتر از منطقه بهره می‌گیریم گفت:باید تجربیات شهدا به نسل بعد منتقل شود.

سردار همدانی با اشاره به رشادت های رزمندگان دفاع مقدس در عملیات فتح المبین اظهار کرد: هیچ مانعی بر سر راه رزمندگان ما وجود نداشت.

وی ثبت تجربیات شهدا و مستند سازی تجربیات رزمندگان  اسلام را وظیفه هنرمندان  و نویسندگان دانست و بیان کرد: هنرمندان و نویسندگان ما باید در این وادی بیشتر و فعال تر عمل کنند.

HAMEDANI

فرمانده دوران دفاع مقدس ببا تاکید بر اینکه باید دهها کتاب از شهدا به چاپ برسد تصریح کرد: باید تجربیات و ایثار و فدارکاری ۴۰۰۰ هزار شهید پشتیبانی کشور و ۱۰۵ شهید پشتیبانی سپاه قدس گیلان ثبت شود و به نسل های بعد انتقال یابد.

سردار همدانی پیروی و تاسی از قرآنارا رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: فهم،بیش و دین  شناسی رزمندگان ما باید به نسل بعد منتقل شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به ارسال یک‌هزار و ۵۰۰ کامیون از سوی مردم گیلان در دوران دفاع مقدس به جبهه‌ها، و با تاکید بر اینکه مردم گیلان در پشتیبانی از جبهه‌ها سنگ تمام گذاشتند ابراز کرد: پیر و جوان و زن و مرد به فرمان امام خمینی(ره) در حد توان خود در حوزه پیشتیبانی به رزمندگان کمک کردند.

امنیت امروز ایران اسلامی نتیجه ایثار شهداست

وی با تاکید بر اینکه ایثار و فداکاری و شجاعت شهدا، امروز به ثمر نشسته است و این روزها، فراتر از مرزها شاهد تحقق آرمان‌های شهدا هستیم گفت: امنیت امروز ایران اسلامی نتیجه ایثار شهداست.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به ویران شدن زیرساخت‌ها، خانه‌ها و کشتار زنان و کودکان در سوریه، گفت: مردم سوریه فقط از دولت خود یک درخواست دارند که امنیت را برای آنان به ارمغان آورند.

T 15

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به فتنه هایی که دشمنان اسلام در سوریه و  عراق به دنبال ایجاد کردند تصریح کرد: در همه این فتنه ها کارگردان و بازیگردان یکی است و فقط بازیگران عوض شده‌اند.

سازمان های بین الملل جیره خوار و نوکر آمریکا هستند

سردار همدانی گروهک های تکفیری و سلفی را یک مشت فریب خورهد که به بازی گرفته شده‌اند عنوان کرد  و گفت: سازمان های بین الملل در این بازی جیره خوار و نوکر امریکا هستند.

همدانی با تاکید بر اینکه امروز دشمن هزینه نمی‌کند بلکه برای هزینه‌ها از  بیت‌المال مسلمانان استفاده می‌کند و  جوانان مسلمان که بد تربیت شده‌اند بهره می‌گیرد تصریح کرد:امروز دشمن جنگ مذهب علیه مذهب راه انداخته است.

فرمانده دوران دفاع مقدس  با بیان اینکه غزه قطعا آزاد می‌شود و بدنامی آن برای آمریکا و اسرائیل می‌ماند، تاکیدکرد: در قوانین بین‌الملل کشتار زنان و کودکان و غیر نظامیان منع شده است و دشمنان اسلام به راحتی این قوانین را نقض می‌کند.

در این مراسم هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان نیز با اشاره به برگزاری یادواره های تخصصی شهدا در گیلان افزود: یادواره شهدای ادوات گیلان به زودی برگزار می شود.

وی شجاعت و ابتکار عمل را از ویژگی های شهدای لجستیک عنوان کرد و گفت: نیروهای پشتیبانی با شجاعت مهمات را خط محاصره دشمن عبور می دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه