در یادواره ۱۶۷ شهید آستارا؛

امروز ایران سرنوشت دنیا را رقم می‌زند

فرمانده دوران دفاع مقدس و همرزم شهید سلیمانی با اشاره به اینکه امروز ما سرنوشت دنیا را رقم می‌زنیم، همان‌گونه که با جانفشانی‌های مدافعان حرم توانستیم داعش و اربابان آنها را شکست دهیم، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت حافظ نظام اسلامی و امنیت ایران است.

امروز ایران سرنوشت دنیا را رقم می‌زند

به گزارش هشت‌دی، سردار عبدالفتاح اهوازیان امروز در مراسم یادواره ۱۶۷ شهید والامقام شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به اینکه راه پیروزی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه است و از ابتدای انقلاب تاکنون، رمز موفقیت ما در عرصه‎‌های مختلف، ولایتمداری بوده است، اظهار کرد: در حوادث اخیر، برخی نوجوانان و جوانان در سطح کشور فریب نیرنگ‌ها و شبهه افکنی‌های رسانه‌ای دشمن را خوردند و وارد معرکه اغتشاش و آشوب شدند. نباید اجازه بدهیم دشمن، نوجوانان و جوانان وطن را از ما بگیرد.

وی با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی افزود: حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت احترام به خانواده شهید احترام به امام زمان(عج) است و همیشه بر تجلیل خانواده‌های معظم شهدا تاکید داشت. تا زمانی که عطر شهید و شهادت در کشور به مشام می‌رسد، ناامنی در کشور وجود نخواهد داشت و فرهنگ ایثار و شهادت حافظ نظام اسلامی است.

فرمانده دوران دفاع مقدس و همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه شهدا بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانانی هستند که زمان جنگ را درک نکرده‌اند، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران است و شهیدان سرمایه‌های جاودانه نظام هستند. در زمان حاضر جمهوری اسلامی ایران در جهان ابهت داشته و ایران اسلامی در اوج قدرت است. امروز ما سرنوشت دنیا را رقم می‌زنیم؛ همان‌گونه که با جانفشانی‌های مدافعان حرم توانستیم داعش و اربابان آنها را شکست دهیم.

این کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم جریان فکری غرب برای جامعه ما الگوسازی کند، خاطرنشان کرد: جوانان بابصیرت امروز نیز برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه